icon ua 

Теми:

  • Розбір помилок.
  • Які помилки у представленні Вашого товару.
  • Реклама в соціальних мережах.
  • Як наростити базу клієнтів?
  • Правила роботи з партнерами.
  • Чи потрібна дорога реклама для початківця?
  • Вибір партнерів.
  • Правильний сайт, який він?
  • Як ми втрачаємо клієнтів?

Після цього тренінгу ви чітко зрозумієте:

  • З чого потрібно починати свій бізнес.
  • Як наростити базу клієнтів.
  • Правильна подача товару.
  • Чіткий вибір пріоритетів.
  • Як має виглядати Ваш салон (корпоративний стиль).
  • Вибір правильного партнера.
  • Як уникнути помилок початківця.
  • Дієва реклама при запуску бізнесу.
  • Як має виглядати правильний сайт.
  • Коли потрібно наймати перших працівників.
  • Кроки, які зекономлять Ваші кошти.
  • Як не втратити клієнта.

+ у подарунок тренінг "Як сформувати правильний асортимент салону"

 

Домашнє завдання:

  • Створити робоче місце.
  • Визначитися з назвою Вашого салону.
  • Вибір корпоративних кольорів.
  • Створити свій логотип, слоган.
  • Визначити свій аватар клієнта.
  • Знайти перших виробників весільних суконь. Провести переговори. Домовитися за професійні фото, для представлення в мережі та на сайті.
  • Створити сторінки в соціальних мережах.
  • Починаємо нарощувати базу клієнтів.
  • За уподобаннями клієнтів в соціальних мережах визначити кращі моделі.
  • Відкрити салон (ні в якому разі не в зимовий період).
  • Закупіть свій перший асортимент товарів (знайти середину, оптимально 15 – 20 моделей).
  • Створити сайт.
  • Професійно відзняти свої перші роботи з кращими партнерами.
  • Придумати Вашу особливість (запах салону, музика, інтер’єр).
  • Напишіть свої перші статті або поради.

Як ми втрачаємо наших клієнтів (Вступ)

Частина перша

Частина друга

 

 Зразок:

Презентація, яку ми відправляємо потенційним клієнтам в соціальні мережі.

Доброго дня, …….. ! Дозвольте презентувати Вам Дім весільного вбрання Анна, де у двох стильних весільних салонах представлені якісні, брендові весільні сукні. Ми з радістю допоможемо порадою. Кожну сукню ми підганяємо по фігурі та упаковуємо в красиві чохли. Ми працюємо в середньому ціновому (…. - …..$), та преміум сегментах (від ……$), що дозволяє обрати найбільш прийнятний для Вас варіант! Для кращого обслуговування - ми працюємо за попереднім записом тел …….. м. …… , вул ……….. Будемо Вас раді бачити у нас в салонах. Більш детальна інформація на сайті http://www.salon-anna.com.ua та Instagram https://www.instagram.com/wedding_salon_anna Гарного дня! 

Ось декілька фото наших салонів, наших наречених та відгуки!

prezentaciya dlya pochtkivciv

На аватарці в соціальних мережах повинна бути повна та зрозуміла інформація:

nashi avy dlya pochatkivciv

На Ваш майбутній сайт викладайте не всі, а тільки кращі фото наречених і виробників:

foto site dlya pochatkivciv

 

ФОТО: ТМ Armonia. TM Lanesta

Ось зразок нашого сайту  http://www.salon-anna.com.ua. При створенні сайт повинен бути простий та зрозумілий. Вказуйте адресу, телефон, каталоги, відгуки, Ваші соціальні мережі, додаткові послуги та аксесуари, які Ви надаєте. Графік роботи та як до вас добратися. Вкажіть сегменти та ціни в яких працює Ваш салон. Дайте можливість Вашим потенційним клієнтам залишати Вам свою електронну адресу. Це дасть можливість Вам нарощувати базу клієнтів та робити для них пропозиції.

При ведені соціальних мереж обов’язково добавляйте відео та фото ваших наречених та професійні фото від виробників. Ми ведемо наш Instagram так https://www.instagram.com/wedding_salon_anna

Що зекономить кошти Салону! Правильна кількість суконь! Дуже велика кількість суконь заставляє клієнта вагатись, замала викликає почуття, що не все переглянуто! Ви маєте собі сформувати золоту середину в кількості суконь залежно від площі салону та об'єм продаж! Кількість Торгових марок також в ідеалі - не одна! Три - чотири - бо кожна Марка має свій стиль! Ви маєте бути цікаві своїм покупцям! Пропонувати як різні ціни, так Марки! Вибір має бути! Не слід прив'язуватись до одного виробника, так само, як не слід продавати сукні в одній ціновій категорії! Коли Ви віднайдете свою золоту середину - Вам буде набагато комфортніше працювати!

При формуванні асортименту віддавайте більше перевагу сукням А-силуету та пишним варіантам, менше приталеним моделям та сукням з відкритими корсетами. Приблизно 80 на 20%.

fason

 

ФОТО: TM Silviamo, TM Supernova

Помилки, які ми допускали

  • Надмірна кількість товару (більше 40 суконь).
  • Дешеві відео та фото.
  • Прив’язка до одного виробника.
  • Відсутність корпоративного стилю.
  • Швидка оренда та ремонт чужих приміщень.
  • Відсутність професійного навчання.

Проаналізуйте наші помилки, які ми допускали з відсутностю навчання. Зробіть висновки. ЗРОБІТЬ КРАЩЕ.

 

Весільний бізнес для початківців, або з чого починати 

 А починати слід з чіткого і твердого рішення – Я відкриваю весільний салон. У Вашій голові має бути чітке бачення – який салон, розміщення, кількість метрів. Ви маєте чітко бачити картинку перед очима. Ви відчуваєте цей запах у салоні, Ви бачите кількість манекенів та Вашу примірочну. Те що Ви малюєте в голові і стане реальністю. Реально оцінюйте свої можливості, але пам’ятайте – те що є в мріях – є можливим в житті. Чому я це пишу – бо маю знання, бо хочу поділитись знаннями, бо хочу щоб у Вас були кращі салони і Ви були першими! Ви маєте знати, що Ви маєте не тільки відкрити салон, Ви маєте втілити мрію нареченої про найкращу сукню в її житті! Вона має відчувати себе Королевою! Це не просто продажа! Коли Ви будете горіти мрією – вона стане реальністю – тільки!

Робота, тільки ради заробітку – такий салон не буде кращим! Люди відчувають брехню! Любов до справи не купиш! Я чітко пам’ятаю свою першу клієнтку. Клієнтка їхала на бал. Я так хотіла продати, що коли це сталося, я сама не зрозуміла. Бажання Ваше і настрой! Я знала – треба, а інше були деталі. Бажання було дуже велике і люди йшли. Я одівала так, як би обслуговувала себе. Так у мене почало працювати сарафанне радіо! Це сама крута і безкоштовна реклама!

Ви прийняли рішення – що далі? Не спішіть купляти, чи брати в оренду салон – РАНО! Підготуйте собі робоче місце де б Вас ніхто не турбував. Щоб було затишно, щоб був відключений телефон . Працюйте з радістю і не в піжамі! Ви на роботі! Повірте охайний вигляд , легкий макіяж і Вам буде працюватись набагато ефективніше. Складіть графік – в які години Ви можете працювати і відпрацьовуйте їх і трішки більше.

Ознайомтесь з виробниками весільних суконь. Перегляньте їх сайти ,зверніть увагу на фото та відео! Пам’ятайте – спочатку наречені бачать очима! Дешеві фотосесії не повисять Ваші продажі! Зверніть увагу – умови співпраці! Умови співпраці мають бути комфортними для Вас. Оберіть оптимальну кількість виробників - 3- 5. Не обирайте занадто багато виробників. Поспілкуйтесь з менеджерами компаній. Коли Ви визначились з виробниками – перегляньте їхні колекції.

Зареєструйтеся в соціальних мережах і викладіть фото суконь, які Вам сподобались – по лайках Ви будете бачити і чітко сформуєте правильний асортимент. Як взнати потребу наречених – коли не має ще салону – дуже просто. Можна вести загальну сторінку про весілля, подавайте цінні поради і яскраві якісні фото. Якщо сторінка буде цікава – Ви дуже швидко будете знати, що саме подобається Вашим нареченим. Коли Ви знаєте потребу, що саме подобається – Вашим нареченим – тільки зараз слід вести переговори з виробниками.

Поспілкуйтесь з виробниками. Якщо є можливість – особисто. Чітко узгодьте умови співпраці, терміни виконання, чохлів , оплати, подачі фото та відео. Всі питання бажано вияснити до першого заказу. Коли Ви обрали виробників, знаєте потребу, що подобається Вашим нареченим – можна починати підшуковувати приміщення для Вашого салону!

Перед тим, як купляти чи брати в оренду приміщення, можливо приміщення уже є- треба враховувати місце розташування і буде там Ваша цільова аудиторія. Бо якщо взяти в аренду приміщення в недорогому районі і продавати сукні дорогих брендів – нічого не получиться. Має бути баланс! Це дуже важливо. Ви чітко маєте знати аватар Вашого клієнта. Хто він, вік, де ходить, що хоче? Відповідно Ваші дії мають бути спрямовані враховуючи це! Якщо Ви плануєте працювати з дорогим клієнтом – плануйте салон де ходить цей клієнт.

  1. Район.
  2. Всі Ваші подальші дії будуть спрямовані від того з яким клієнтом Ви хочете працювати і його смаків. Декор салону добре обдумайте. Дешева вивіска,  дешеве дзеркало – ці деталі вагомо удешевляюють Ваші сукні. Затишний салон, живі квіти, гарне дзеркало, обдуманий декор і гарні якісні сукні – зроблять свою справу. Де нам зручно робити покупки? В місці де нам затишно, де порекомендують, де пригостять кавою.  Де лунає приємна музика і нам раді.
  3. Створіть Ваш логотип, придумайте корпоративні кольори! Вас мають впізнавати і Ви маєте врізуватись в пам'ять! В декорі салону, на сайті, логотипі, чохлах – мають прослідковуватись Ваші кольори! Створіть свій стиль особливий і добавте запашної кави, солодощів і легкої музики і Вас, як діамант будуть рекомендувати друзям!  Створіть затишну атмосферу, підберіть свій запах, живі квіти. Приділяйте увагу деталям. Пригостити клієнта солодощами, кавою, чи водою – завжди доречно. Коли Ви створили свою затишну атмосферу – формуємо асортимент. Ви провели переговори з виробниками і готові зробити перше замовлення. В ідеалі починати працювати з 2- 3 оптовиками. Найкраще продається середній, середній плюс. Важливо мати сукні преміум класу. На фоні дорогих – сукні середнього – не такі уже дорогі – клієнту легше зробити вибір, але не дешеві і не якісні! Не має гіршого ніж продавати не якісний і дешевий товар! Я його продавати не вмію. Не беріть не якісний товар!!!! Ви зможете продати тільки ті сукні, які б придбали самі! Вам треба показати цінність клієнту! Це важливо!!! Дуже! Оптимально щоб зрозуміти, що продається і який бренд буде якісніший – оберіть по 3- 5 моделей кожного бренду! Коли Ви придбаєте сукні у трьох виробників – у Вас буде асортимент і Ви побачите, якому бренду віддадуть перевагу і в подальшій роботі звузити кількість виробників і налагодите роботу з постійними виробниками. В виборі на першому місці має бути якість – це якість корсетів, тканини, упаковки. Не беріть сукні – з дешевими фотосесіями. Що Ви продемонструєте – такі клієнти до Вас і прийдуть. Спочатку люди бачать очима!
  4. Якщо Ви уже готові придбати перші сукні, на цей період у Вас мають працювати соціальні мережі!!! Зробіть анонс суконь, які Ви хочете придбати! В мережі показуйте тільки якісні фото, це важливо! І так, у Вас уже є салон, Ви ведете соц. мережі, скажіть друзям, знайомим, що відкриваєте салон!!!! Відсилайте персональні запрошення нареченим щоденно – 10 -15- 20. Сформуйте Вашу особливу пропозицію для нареченої – де вкажіть де Ваш салон, в якому сегменті Ви працюєте, як виглядають сукні. В подальшому Ви добавите як виглядають Ваші наречені та відгуки. Вчіться працювати кожного дня. Кожного дня, Ви маєте робити певні кроки. Продумайте графік роботи. Ми працюємо за попереднім записом і ми зручний графік перетворили на фішку! Ми вказуємо – для Вашого кращого та індивідуального  обслуговування – ми працюємо за попереднім записом! Але такі кроки – ми зробили не відразу!
  5. Коли у Вас уже є салон, завезені перші сукні, Ви анонсували відкриття – продумайте які подарунки для наречених будуть на відкриття! Якщо Ви все зробили правильно – Ви почали працювати. На початку не спішіть наймати персонал, за виключенням коли салон великий! Ви маєте знати і вміти роботу бездоганно! Не знаючи роботи Ви не зможете навчити в подальшому своїх працівників. Ви маєте навчитись продавати, вникнути в ядро бізнесу!!!! Як продавати, розкажу і покажу в «Ідеальній продажі».
  6. З самого початку працюйте так, щоб Вас рекомендували, щоб не встидно було показати роботи. Продавайте, як собі і трошки більше! Просіть відгуки у задоволених клієнтів.
  7. Робіть щоб Вас побачили, не бійтесь! Є клієнти – які хочуть класні послуги і особливе ставлення!
  8. Все починається в голові – пам’ятайте – лідер буде один, максимум два! Лідери будуть робити ті ж кроки, але ще трішки більше і краще!
  9. Ніколи не здавайтесь! Чітко знайте чого Ви хочете і йдіть до цілі! Для гарного старту потрібна віра, бажання, любов до роботи і розуміння і бачення Вашого бізнесу! Пам’ятайте – не економте на якості! Ваш успіх = якісний товар + гарне обслуговування + затишна атмосфера + особлива пропозиція + любов до роботи + особливе ставлення + гарний салон! Все просто!
  10. Коли Ви почали працювати прийшла пора Вашого першого сайту. Він має бути зрозумілий. Де салон, місто, контакти, графік роботи, галерея з сукнями, діапазон цін. Коли появляться фото та відео Ваших наречених – показуйте і не забудьте про відгуки! Сайт має бути зрозумілий, адаптований під мобільний пристрій, гарно і швидко відкриватися в Ваших корпоративних кольорах і з використанням тільки якісних фото!

Всі кроки Ваші мають бути підкріплені великою вірою і любов’ю! Вірте – у Вас все получиться! Я пам’ятаю, як один чоловік мені сказав і це салон? Я дала йому візитку і сказала – Салон Анна. Я ніколи не сумнівалася і не боялася. Я вірила, любила і дуже люблю і дякую Богу, за роботу і за все, що маю. Віра, любов і бажання творять дива. Навіть велика віра, без конкретних кроків – дива не створять. Щоденна праця зроблять своє діло.

Пам’ятайте в роботі про деталі – як Ви зустрічаєте клієнтів, з яким настроєм, в якому офісі. Який на Вас одяг? Зачіска? Має значення все і навіть позитивний настрій! Не бійтесь продаж! І обов’язково після гарних продаж – балуйте себе – відпочиньте, або порадуйте гарними духами, чи сумкою! Вам сподобається відчуття – я заробила! Не взяла, попросила! Це круто! І коли Ви навчитесь продавати – просто сумка зміниться на авто, чи інше. І кожного дня проснувшись – настроюйтесь і плануйте день з позитивом, порадуйте себе кавою і смаколиком, навіть якщо Ви на дієті! Зробіть зарядку і пропишіть які справи у Вас сьогодні. Ви зрозумієте – почавши планування – Ваша ефективність виростить в рази . Я знаю – у Вас все получиться. 

Рекомендована література:

БрайанТрейсі «Психологія продаж», Іван Севостьянов «999 способів збільшення ваших продажів в інтернеті і не тільки», Джо Джирард «Як укласти будь-яку угоду», Роджер Дулі «НейроМаркетинг. Як впливати на підсвідомість споживача», Джон Кехо «Підсвідомість може все», С. Єфремов, О. Максюта «99 секретів успішного бізнесу», Джейсон Фрайд та Девід Хайнемайєр Хенссон «REWORK», Валерій Синельников «Щеплення від стресу».

  

 

У наступних тренінгах ми розкажемо:

  • Як вивести весільний салон в ТОПи.
  • Продажі – загальні питання.
  • Ідеальна продажа.
  • Персонал.
  • Діагностика + лікування вашого бізнесу.
  • Як збільшити продажі.
  • Помилки виробників з точки зору реалізаторів.
  • VIP – клієнт.
  • Найбільші помилки весільного бізнесу.
  • Як закрити зиму.

Гарного Вам дня! Успіху та віри у Ваших починаннях! БУДЬТЕ КРАЩИМИ!