icon ukr pomylky Теми:

  • Чому потрібні зміни.
  • Чому деякі салони відразу відриваються у лідери?
  • З чого починається весільний бізнес?
  • На що потрібно звернути увагу?
  • Найбільші помилки.
  • Чому важливо справити позитивне перше враження?
  • Для чого родзинка у Вашому салоні.
  • Чому важливий Ваш персонал.
  • Для чого потрібно змінювати атмосферу салону.
  • Не обирайте підвальні приміщення для свого салону.
  • Як навчити персонал правильно працювати?
  • Для чого оплата частинами?
  • Чому клієнти вагаються?
  • Неправильна реклама.
  • Чому важливо вести діалог з клієнтом.
  • Процент.
  • Соціальні мережі.
  • Як обрати свою категорію клієнтів?
  • Для чого потрібно просити залишати відгуки.
  • Чому важлива увага до клієнтів.
  • Для чого подяка клієнту.
  • Сайт.
  • Як правильно подати товар.
  • Для чого навчати клієнта.
  • Важливість комфорту.
  • Як проводити правильні примірки.
  • Вислухайте, що потрібно людині.
  • Для чого потрібні акції?
  • Важливі деталі.
  • Чому важливо любити справу, якою займаєшся.

Ви навчитеся:

  • З чого починається весільний бізнес.
  • На що звертати увагу.
  • Як уникнути серйозних помилок.
  • Створювати затишну атмосферу.
  • Як справити хороше перше враження.
  • Обирати запах Вашого салону.
  • Як навчити свій персонал працювати правильно.
  • Проводити продажу правильно .
  • Правильно Вас подавати.
  • Давати найкращі пропозиції клієнтам.
  • Підштовхнути клієнта до покупки.
  • Працювати по рекомендаціях.
  • Робити правильну рекламу.
  • Працювати по соціальних мережах.
  • Як запам’ятатися своїм клієнтам.
  • Дякувати клієнтам.
  • Що допоможе Вам відрізнятися від конкурентів.
  • Подавати чітку інформацію про Вас.
  • Зацікавити Вашого клієнта.
  • Отримувати досконалий результат.
  • Збільшувати продажі.
  • Захищати Ваш товар.
  • Що Вам потрібно для початку.
  • Полюбити свою роботу.

Домашнє завдання:

  • Обучіть свій персонал працювати правильно.
  • Знайдіть родзинку у свій салон.
  • Оберіть запах Вашого салону.
  • Замовте чохли для Вашого салону.
  • Привітайте свого клієнта зі святом.

 

Ось наші помилки:

  1. відсутність занавісок,
  2. відсутність стилю,
  3. відсутність офісу,
  4. немає декору,
  5. килими.

pomylky

 Це зміни, які ми внесли у наші салони:

zminy pomylky

 Фото, які ми викладали на сайт та соціальні мережі:

nepravelni zrazky

  Фото, які ми використовуємо зараз:

pravelni zrazky

 

ФОТО: ТМ Armonia, TM Lanesta

 Відсутність аватару на наших соціальних мережах. Та зараз ми використовуємо аватар з усією необхідною інформацією, щоб потенційні клієнти одразу змогли з нами зв’язатися.

avy pomylky

 Відсутність чохлів та презентацій. Та зараз ми використовуємо чохли з нашим логотипом, номером телефону та адресою сайту, що дозволяє нашим нареченим не тільки зручно зберігати свої весільні сукні та фати але і служить рекламою, щоб клієнти не забували про нас.

chohly

НАЙБІЛЬШІ ПОМИЛКИ ВЕСІЛЬНОГО БІЗНЕСУ

 Ми працюємо, працюємо і думаємо – що не так? Працюємо багато, а результат відсутній, або не міняється роками, а стає гірший? Криза? Долар? НІ! Якщо Ви подивитесь по сторонах і проаналізуєте ринок – Ви зрозумієте – Кращі на ринку, як мали, так і мають роботу. Чому одні заробляють, а інші виживають.

Зараз час коли люди дуже добре вміють рахувати гроші. Вони не хочуть дешевого і не якісного. Вони хочуть якісний і класний товар за нормальні гроші, в ідеальній упаковці, з класним ставленням. Якщо салони продають колекції цього року – ми пропонуємо наступного. У нас сукні в чохлах, а не кульках. У нас подарунки і трубка береться в 22. А ще вітання, презентації, зустріч і проводи клієнта до дверей.

Всі роблять, а хтось робить трошки більше. Визнавайте помилки, ніколи не кажіть – ми ідеальні! Не спорте з клієнтом, доведіть аргументом. Не робіть всю роботу самі, не бігайте, як білка, бо нічого не буду получатися. Не встигаєте – наймайте персонал. Не економте на якості! Ніколи не вийти в ТОПи  - працюючи в економ класі.

Проанілізуйте НІШУ, в якій Ви працюєте! Перегляньте сайт. Якщо не має – сайт має бути! Відсутність сайту велика помилка. Підбираючи асортимент – думайте – чи я би це одягнула? Щоб продати сукню – треба розуміти і відчувати її цінність! Оновлюйте асортимент – старі моделі потрібно – на розпродаж. Ми частину моделей віддали в дитячий будинок. Не жалійте – якщо Ви розумієте, що моделі вийшли з моди – поділіться з дітками Вони не мають і таких – Вам буде дуже добре на душі і легко – це таке круте відчуття – це треба відчути. А ще почистіть Ваші думки – викиньте негатив, старі речі з шафи які Ви не носите, почистіть пошту, пробачте обіди.

Оновіть свій салон Новим декором і Ви побачите ,що все міняється. Клієнти ідуть класні і Ви продаєте! Як Ви самі економите – такі і клієнти у Вас будуть. Ваші клієнти – Ваше відображення!

 Це велика помилка – працювати і не балувати – себе – попробуйте! Закрили класно місяць, чи тиждень – сходіть в СПА, чи купіть духи, але зробіть це! Не йдіть на роботу з поганим настроєм – це помилка – ВИ феї, які втілюють мрії в життя! Ви помагаєте обирати найважливішу сукню в житті нареченої! А це круто! Якщо Ви будете йти на роботу і думати, я класно продаю – Ви будете продавати, а будете скаржитись, нічого не зміниться! Проблему перетворюйте на задачу і рішайте її! Працюйте з плануванням тижня, місяця, року, а не просто так!

Завжди вирішувати помилки в бізнесі – почніть з себе – з Вашого зовнішнього вигляду, з Вашого сайту, старого асортименту, а потім коли Ви повикидали все лишнє, почистили соц. мережі, привели в порядок зачіску і просто купили класні духи – Ви по іншому будете думати і почуватися!

Після чистки добирайтесь до логотипу, корпоративних кольорів, оновлення декору та асортименту і Вам сподобається оновлені Ви і Ваш бізнес!   

Велика помилка продавати всім. Вибір своєї цільової аудиторії і формування асортименту - це головне правило.

Ще одна помилка витягування з бізнесу великої кількості коштів, без оновлення асортименту. Ви повинні розуіти, що в новому сезоні вам не допоможе жодна реклама, якщо у вас немає товару.

Закінчуючи сезон подбайте про асортимент та зміну застарілого декору, оновлення сайту.

Великою помилкою є працювати з одним виробником! Вибір має бути завжди! Як для нареченої так і для салону.

Працюючи ставте цілі, і ніколи не бійтеся нового та ризикувати, бо не спробувавши Ви так і не дізнаєтеся як може бути по іншому! 

 Рекомендована література:

БрайанТрейсі «Психологія продаж», Іван Севостьянов «999 способів збільшення ваших продажів в інтернеті і не тільки», Джо Джирард «Як укласти будь-яку угоду», Роджер Дулі «НейроМаркетинг. Як впливати на підсвідомість споживача», Джон Кехо «Підсвідомість може все», С. Єфремов, О. Максюта «99 секретів успішного бізнесу», Джейсон Фрайд та Девід Хайнемайєр Хенссон «REWORK», Валерій Синельников «Щеплення від стресу».

 

У наступних тренінгах ми розкажемо:

  • Як вивести весільний салон в ТОПи.
  • Весільний бізнес для початківців.
  • Продажі – загальні питання.
  • Ідеальна продажа.
  • Персонал.
  • Діагностика + лікування вашого бізнесу.
  • Як збільшити продажі.
  • Помилки виробників з точки зору реалізаторів.
  • VIP – клієнт.
  • Як закрити зиму.

Гарного Вам дня! Успіху та віри у Ваших починаннях! БУДЬТЕ КРАЩИМИ!