top icon ua

  • З чого потрібно починати.
  • Що потрібно враховувати?
  • Для чого потрібно чітко повірити, що Ви найкращі.
  • Ваші конкуренти.
  • Чому важливе навчання?
  • Помилки великих міст.
  • Чого хочуть люди?
  • Який товар Вам потрібний?
  • Чому важливо відрізнятися від усіх.
  • Як підібрати оптовиків?
  • Скільки партнерів Вам потрібно?
  • Правила роботи з оптовиками.
  • Чому партнер не може пред’являти Вам умови.
  • Чому важливий попередній запис.
  • Для чого потрібно задавати питання.
  • Правильна подача товару.
  • Важливість порад.
  • Що збереже кошти салону.
  • Що робити щоб Вас помітили.
  • Правила продажі.
  • Стиль та команда.
  • Акції.
  • Правильна пропозиція, яка вона?
  • Ваш зовнішній вигляд та продажі.
  • Чому важливо пред’являти відгуки.

Ви навчитеся:

  • Формувати асортимент.
  • Чітко визначтеся зі своїм клієнтом.
  • Скільки партнерів Вам потрібно.
  • Відправляти правильну пропозицію клієнтам.
  • Обирати правильну кількість оптовиків.
  • Презентувати Ваш товар.
  • Обирати правильного оптовика.
  • Визначати потребу клієнта.
  • Підвищувати продажі.
  • Надавати поради клієнтам.
  • Збережете Ваші кошти.
  • Давати клієнту більше.
  • Правильно вести соціальні мережі.

Домашнє завдання:

  • Підготувати та вислати пропозицію клієнтам.
  • Відкоригувати сайт. При відсутності створити сайт.
  • Ввести партнерські програми.
  • Відзняти проект разом з новими партнерами.
  • Придумайте свій слоган.
  • Оберіть свій стиль та корпоративні кольори.
  • Придумайте акційні пропозиції, які б зацікавили Вашого клієнта.
  • Переглянути, при відсутності ввести скрипти на телефонні дзвінки.
  • Ввести додаткові послуги (шубки, аксесуари).
  • Попросіть у задоволених клієнтів відгуки. При відсутності додайте їх на сайт.
  • Оновіть вітрини Вашого салону.
  • Добавте арома терапію та музику у Ваш салон.
  • Підготуйте маленькі подарунки Вашим клієнтам.

Частина перша

Частина друга


  1. Щоб вивести весільний салон в топи: врахуйте Ваше місто (кількість населення), в більшому буде важче. Але незважаючи на кількість населення топи завжди 1 максимум 3!
  2. Правильна і чітка постановка цілей виведе Вас в топи.
  3. Давайте своїм клієнтам ставлення, яке не купиш.
  4. Підтримуйте чистоту Вашого салону та оновлюйте вітрини.
  5. Ідеальна продажа (вчимо наших клієнтів).
  6. Упаковуйте Ваш товар в гарні чохли з вказуванням логотипу, адреси сайта, номером телефону. Це не тільки збереже сукню клієнтів але і дасть можливість їм дальше Вас рекламувати.
  7. Вітайте з днем народження, як потенційних, так і клієнтів які у Вас купили. Задоволений клієнт це запорука доброго «сарафанного радіо».
  8. Висилайте своїм клієнтам пропозицію. Пропозиція потенційним клієнтам дає можливість дізнатися про Вас, а пропозиція після примірки дасть можливість підштовхнути клієнтів до покупки.
  9. Полегшіть життя клієнтам, до сукні пропонуйте адаптацію по фігурі, корекцію довжини.
  10. Введіть додаткові послуги: шубки, аксесуари, фуршетні столи, жива флористика. Це збільшить продажі та розширить асортимент.
  11. Добавте в салон, офіс зручні дивани. Зробіть підбірку музики, придбайте арома свічки, підтримуйте корпоративний стиль салону.
  12. На сайт та в соціальні мережі виставляйте тільки КРАЩІ фото та відео матеріали.
  13. Щоб вийти в топи знімайте проекти з кращими, вводьте партнерські програми з кращими, і при замовленні у двох клієнти отримують знижку. Старайтеся бути на виду. Приймайте участь у виставках та конференціях.
  14. Введіть окремий корпоративний номер та впровадьте скрипти на телефонні дзвінки.
  15. Подякуйте клієнту за купівлю.
  16. Дорогий клієнт купляє не бренд, а вирішення проблеми.
  17. Навчіться слухати.
  18. Ваш зовнішній вигляд та вашого персоналу запорука вашого успіху.
  19. Дайте своєму клієнту вибір. Три варіанти на вибір виходячи із потреби.
  20. Показуйте на прикладах. Введіть дорогий товар, послугу.
  21. Просіть та показуйте відгуки найбільш задоволених клієнтів.
  22. Робіть маленькі подарунки.
  23. Живіть роботою і робіть на совість. Відрізняйтесь від решти. Любов і ставлення, експертність - не купиш !!! А це цінується найбільше. Дайте своєму клієнту більше ніж він очікує.

Наші відгуки:

vidguky top

Наші аватарки на соціальні мережі:

avy top

Пропозиція

Для знайомства: Доброго дня , …….. ! Дозвольте презентувати Вам Дім весільного вбрання Анна, де у двох стильних весільних салонах представлені якісні, брендові весільні сукні. Ми з радістю допоможемо порадою. Кожну сукню ми підганяємо по фігурі та упаковуємо в красиві чохли. Ми працюємо в середньому ціновому (…. - …..$), та преміум сегментах (від ……$), що дозволяє обрати найбільш прийнятний для Вас варіант! Для кращого обслуговування - ми працюємо за попереднім записом тел …….. м. …… , вул ……….. Будемо Вас раді бачити у нас в салонах. Більш детальна інформація на сайті http://www.salon-anna.com.ua та Instagram https://www.instagram.com/wedding_salon_anna Гарного дня! 

Ось декілька фото наших салонів, наших наречених та відгуки!

prezentaciya top

Після примірки: Доброго вечора! Дякуємо, що завітали на примірку в салон ….….. . Дозвольте показати Вам, як виглядає ця сукня на іншій нареченій, її відгуки та професійні фотосесії. Надіємося наші поради були Вам корисні. Спеціально для Вас ми даруємо знижку …% на сукню та аксесуари. До зустрічі! З повагою салон ……… .

prymirka top

 

Скрипти телефонних дзвінків:

Доброго дня. (назва салону) менеджер ……Чим можу Вам допомогти? ( розмова ). Дякуємо за дзвінок. Гарного Вам дня. 

Фото на сайт та соціальні мережі:

foto site top

 

ФОТО: ТМ Viva Delux, TM Lanesta, 

Як ми вітаємо з днем народження:

Від усієї душі прийміть наші найщиріші вітання з днем народження! Ми бажаємо Вам міцного здоров'я, фінансової стабільності, гармонії у всьому, любові у всіх її проявах, мирного неба над головою. Нехай по життю Вас супроводжує удача й успіх, оточують близькі за духом люди, а кожен Ваш день сяє новими веселковими барвами!

pryvitannya top

Зміна вітрини в залежності від пори року та свят.

Фото з наших салонів та офісу:

vitryna top

ЯК ВИВЕСТИ ВЕСІЛЬНИЙ САЛОН В ТОПи

 Ви працюєте і розумієте, що салонів багато, а лідер один – два. Чому? Насправді якщо розібратися то всі салони роблять одні і ті ж дії – всі закупляють сукні, продають, обслуговують клієнтів, а лідер один, ну два!

Що роблять лідери. Вони вчаться, ставлять цілі, Вони знають, що хочуть і роблять все трішки краще! Все! Але це трішки – деколи не так легко зробити. Чи це можливо – ТАК!

З чого починати – з голови. В голові Ви приймаєте рішення, що стаєте кращі! Але треба реально оцінювати свої можливості. Якщо салон в аренді і не великий за розміром – можливо для Вас кращий варіант буде добавити кращий сервіс, кращий асортимент, повикидати лишнє – і покращити Ваш результат в рази І це буде для Вас класно!

Що має значення – місце розташування, інтер’єр, бренди, персонал, сервіс. Це треба зробити класно, як для себе. Обслуговувати так, як би Ви обслужили маму! Не говорити по телефону, як заходить клієнт.

Топ, це не тільки крута вивіска і дорогі бренди, та вишуканий інтер’єр – ТОП – це репутація здобута роками! Це обслуговування. Це коли ти клієнтам даєш більше ніж очікують!

Працюючи перші роки – ми давали клієнту скільки, що зараз я би просто не встигла. Ми не тільки продавали, ми адаптовували сукню під фігуру, ми давали всі аксесуари. І крім того часто їхала особисто прасувати і одягати молоду! І це ще не все! Були закази, до яких ми включали безкоштовно на прокат норку! Навіщо я це робила! Перше – я любила і люблю свою роботу – дуже! Друге – для мене було важливо дати людині – більше ніж вона оплачує! Спілкування з Родиною нареченої! Один раз я їздила прасувати сукню з температуро і в ожеледицю. Звичайно – зараз я вже набагато рідше так обслуговую наречених. Хоча якщо молода просить, я би хотіла, щоб Ви мене одягнули і все проконтролювали – я це роблю! Без такого ставлення, без любові  до роботи – в Топи не вийти.

Якщо Ви все таки вирішили стати першим – відповідайте цьому рівню! Але не дивуйтесь – бо Ви маєте бути для наречених – і експертом і другом. Ви маєте не тільки обслужити, але і порадити гарного перукаря! Подбати про всі дрібнички. Бо в кращих салонах – важливо все! Починайте з себе – будьте зразком, як ззовні, так і всередині. Будьте лідером. Поновіть інтер’єр та асортимент, подбайте про упаковку, якщо в салоні не має функції адаптації до фігури – введіть. Якщо – це торговий центр – оновіть сучасний декор, добавте гарну музику, підберіть запах. Придбайте кавомат, подбайте про воду в спеку. Зверніть увагу, на одяг персоналу. Станьте експертом та порадником для нареченої.

НЕ забувайте про подарунок для наречених. Привітайте своїх наречених з днем народженням та шлюбом. Чому? Адже Вона купили – а знаєте,як це приємно. А як Ви думаєте – порекомендують Вас – якщо Ви класно обслужили, дали подарунок, а потім ще привітали – просто так – після весілля? ТАК!

Повикидайте лишнє з соціальних мереж – кращі демонструють ідеальну подачу! Ви будете здивовані, як подивитесь – скільки лишнього потрібно викинути. Кращі – працюють з кращими! Якщо Ви хочете бути першими – Ви не економите – Ви працюєте з найкращими. НЕ економте – дорожче вийде. Сама по собі знаю.

Знімаєте дешеве відео і все треба переробляти. Працюйте з людьми, які думають як ВИ. Я говорю – покажіть мені дорогу – подачу – людина мене не розуміє. Чому? Просто працює по іншому. Бо якщо можна дозволяти собі не брати трубку і не віддавати роботу два місяці – нічого не вийде! Якщо у нас презентація на пошті в нареченої після примірки – це не через тиждень! Просто? Я все знаю, подумаєте Ви! Згідна просто,тільки зробити не так просто такі прості речі! Не так просто деколи встати вночі і поїхати до нареченої бо Вона просить, дати знижку, а деколи просто подарувати. Або їхати за діадемою саме такою – бо обіцяла! Слово треба тримати, давати класну якість, за класну ціну, дати обслуговування, яке не купиш, бути другом. Любити роботу!

Бувають моменти, коли ми пригощаємо і п’ємо шампанське  з нареченими. Багато наречених стає нашими друзями. Ми визнаємо помилки – це дуже важливо. І коли наречена була не задоволена корсетом, при ідеальній посадці. Ми не змогли донести – що відставання тканини при  рухах – ми не впливаємо на це! Я дуже близько взяла до серця. І просто написала, якщо Ви не задоволені – ми не маємо права на заробіток і віддала кошти! Ми всі люди, і Ви маєте розуміти, що не зможете вгодити всім. Я дуже подякувала за урок! І тепер при замовленні сукні з атласу і мікадо – ми пояснюємо особливості тканини і все! Ми всі деталі обговорюємо – це збереже Ваші нерви! Робіть краще, давайте клієнтам більше, ніж Вони оплачують і Вони відплатять сторицею!

Впроваджуйте партнерські програми. У місті є спеціалісти, які працюють в дорогому сегменті (Кращі)! Старайтесь на початку домовитись про спільний проект! Ви, відеографи, фотографи, візажисти робите проект! Оплачуєте Ви! Якщо Ви звичайно зацікавлені у результаті! Один важливий момент - зразу обговорюйте всі деталі до проекту! Якщо Ви відчуваєте, що партнери Кращі, мають більше заказів - Ви оплачуєте, бо Вам вигідно показатись з ними! Платите Ви! Якщо Ви рівноцінні - тоді Ви маєте розглядати проект як реклама для всіх! Відзнімаєте класну фотосесію, яку показують на своїх сторінках всі учасники! Не може бути, щоб платив хтось один, а інші використовували! І ще одне - при звичайних зйомках уточнюйте чи має право фотограф виставляти фото, бо якщо Ви заплатили, це вже Ваші фото! І використовувати фотограф має з Вашого дозволу! Терміни також слід уточнювати ще до початку роботи! Є два види партнерства - коли люди рекомендують один одного безкоштовно! Є коли оплачують 10%, або інший %. Єдине не може один платити %, а інший безкоштовно! Все має Бути чесно, бо гра в одні ворота дуже швидко набридає! Чесність, порядність і дотримання простих правил зробить Ваш бізнес сильніший! Бо якщо Ви тратите багато сили, щоб привести нових клієнтів, набагато більше їх буде і приємніше Вам працювати якщо кожен з партнерів Вас порекомендує! При умові правильного вибору партнерів Салон дуже швидко вийде в ТОПи! Це найпростіший шлях! Але це працює коли Ви всі професіонали! Коли всі працюють чесно і працюють, як Команда!

 Ми всі хочемо працювати з дорогим клієнтом, класним? А що ми готові для цього зробити? Щоб працювати в дорогому сегменті найперше слід почати з себе. Що основне. Має значення коли ти працюєш в гарній блузці, чи сорочці в клітку! Має значення твій вигляд, твої духи, має значення коли ти зустрічаєш клієнта! Має значення коли ти пригощаєш солодощами, кавою - особливо коли клієнти їдуть із далека! По-іншому ти почуваєшся коли в салоні чисто, коли новий декор, коли тепло! Коли є вибір! Не можна продавати дорогі сукні в джинсах в холодному салоні! Має значення де Ви продаєте! Почніть з себе! Є чітка залежність між тим де Ви продаєте і що Ви продаєте!!!!! Хочете бути кращими - пропонуйте краще, продавайте так, щоб не купити було не можливо! Тобто давайте більше ніж маєте дати! Пропонуйте акції, дивуйте і будьте різні! І тестуйте! Будьте різними! А саме головне - хочете бути кращими - подумайте, що Ви маєте зробити для того! І робіть! Ваші дії не будуть, як колись! Бо думати Ви будете по іншому!

Будьте кращими, бо Ви того варті! Все Ви можете, просто є одна тваринка – жаба, а друга лінивець – це не для Вас – Ви інші – якщо це читаєте! Значить думаєте по іншому, а значить Ваші результати також  будуть інші – КРАЩІ!  

Рекомендована література:

БрайанТрейсі «Психологія продаж», Іван Севостьянов «999 способів збільшення ваших продажів в інтернеті і не тільки», Джо Джирард «Як укласти будь-яку угоду», Роджер Дулі «НейроМаркетинг. Як впливати на підсвідомість споживача», Джон Кехо «Підсвідомість може все», С. Єфремов, О. Максюта «99 секретів успішного бізнесу», Джейсон Фрайд та Девід Хайнемайєр Хенссон «REWORK», Валерій Синельников «Щеплення від стресу».

 

У наступних тренінгах ми розкажемо:

  • Весільний бізнес для початківців.
  • Продажі – загальні питання.
  • Ідеальна продажа.
  • Персонал.
  • Діагностика + лікування вашого бізнесу.
  • Як збільшити продажі.
  • Помилки виробників з точки зору реалізаторів.
  • VIP – клієнт.
  • Найбільші помилки весільного бізнесу.
  • Як закрити зиму.

Гарного Вам дня! Успіху та віри у Ваших починаннях! БУДЬТЕ КРАЩИМИ!