iconProdaji ukr

  • Робота з сайтом.
  • Чому потрібно викинути все лишнє з сайту?
  • Що затримає клієнтів на Вашому сайті?
  • Чому не можна зупинятися?
  • Правильна зустріч клієнта.
  • Чому потрібно прислухатися до клієнта?
  • Правила обслуговування клієнта.
  • Для чого потрібна затишна атмосфера.
  • Чому важливі усі деталі.
  • Як дізнатися потреби клієнта?
  • Чому не потрібно одразу вказувати ціну.
  • Психологія клієнта.
  • Важливість правильної подачі товару.
  • Для чого потрібно вести діалог зі своїм клієнтом.

Ви навчитеся:

  • Як повинен виглядати сайт.
  • Подавати головну інформацію на своєму сайті.
  • Як затримати клієнта на Вашому сайті.
  • Надавати клієнтам повну інформацію.
  • Презентація товару (приклад).
  • Як взнати потребу клієнта.
  • Правильна зустріч та обслуговування клієнта.
  • Як створити затишну атмосферу.
  • Додавати деталі у свій салон або офіс.
  • Яким чином Ви можете допомогти своєму клієнту.
  • Допоможете клієнту довіритися Вам.
  • Як правильно продавати.
  • Зберігати свій час.
  • Як не втратити клієнта.

Домашнє завдання:

  • Підійдіть відповідально до роботи зі своїм сайтом, викиньте усе зайве.
  • Створіть свою затишну атмосферу (подбайте щоб в салоні була вода, придбайте комфортний диван, та кавомат).
  • Перегляньте усі помилки, які Ви допустили, обслуговуючи клієнта.
  • Відзніміть рекламне відео Вашого салону.
  • Знайдіть родзинку, яка зацікавить вашого клієнта.
  • Придумайте акцію з обмеженим терміном.
  • Привітайте своїх клієнтів з днем народження.
  • Створіть презентацію, для ознайомлення з Вашим салоном.
  • Введіть окремий номер та скрипти телефонних дзвінків.
  • Подякуйте клієнтам, які у Вас придбали товар.

Дотримуйтеся стилю свого салону та змінюйте декорації посезонно:

stul prodaji

Вітайте з днем народження:

Від усієї душі прийміть наші найщиріші вітання з днем народження! Ми бажаємо Вам міцного здоров'я, фінансової стабільності, гармонії у всьому, любові у всіх її проявах, мирного неба над головою. Нехай по життю Вас супроводжує удача й успіх, оточують близькі за духом люди, а кожен Ваш день сяє новими веселковими барвами!

pruvitannja prodaji

Презентація

Для знайомства: Доброго дня, …….. ! Дозвольте презентувати Вам Дім весільного вбрання Анна, де у двох стильних весільних салонах представлені якісні, брендові весільні сукні. Ми з радістю допоможемо порадою. Кожну сукню ми підганяємо по фігурі та упаковуємо в красиві чохли. Ми працюємо в середньому ціновому (…. - …..$), та преміум сегментах (від ……$), що дозволяє обрати найбільш прийнятний для Вас варіант! Для кращого обслуговування - ми працюємо за попереднім записом тел …….. м. …… , вул ……….. Будемо Вас раді бачити у нас в салонах. Більш детальна інформація на сайті http://www.salon-anna.com.ua та Instagram https://www.instagram.com/wedding_salon_anna Гарного дня! 

Ось декілька фото наших салонів, наших наречених та відгуки!

prezentacija prodaji

Експерментуйте, додавайте на сайт та соціальні мережі відео різних стилів:

+ Відео «Дім весільного вбрання Анна представляє - НАШІ НАРЕЧЕНІ» https://www.youtube.com/watch?v=3NcJLawojI8
+ Відео «Дім весільного вбрання Anna)» https://www.youtube.com/watch?v=WMC-EpmBW88&t=11s
+ Відео  «Дім весільного вбрання Анна Наші наречені» https://www.youtube.com/watch?v=FYATsIhDQhA

Фото на сайт та соціальні мережі:

soc mereji Prodaji

ФОТО: ТМ Armonia, TM Viva Delux

ПРОДАЖІ. ЗАГАЛЬНІ  ПИТАННЯ 

 Ось і настав той момент – коли Ви  відкрились. Стіни ще пахнуть свіжою фарбою. Навкруги манекени, красиві сукні і що дальше. Якщо Ви правильно зробили попередні кроки – і Ваш салон в правильному місці, з сформованим асортиментом, згідно уподобань і подали рекламу – значить Ви зустрічаєте перших клієнтів.

Подаючи рекламу не починайте з складного – почніть з Контактів з телефону, ВК, інстаграм, фейсбук   і тільки після того, як Ви анонсували Ваше відкриття в соціальних мережах та проінформували друзів, знайомих – просіть, щоб Вони дали Вашу рекламу собі на сторінку – тільки після цього кроку – оплачуйте платну рекламу, портали, сіті-лайти. Починайте з простішого! Ви здивуєтесь – наскільки це ефективно!

Якщо можете зробіть гарне відкриття! Як це можна зробити. Запросивши гостей та наречених – Ви зможете розіграти знижку на придбання сукні. Шампанське, солодощі, жива музика – і гості це оцінять.

Після відкриття – починаються будні і Ви готові працювати з нареченими. Що потрібно! Не бійтеся продажі. Не сприймайте відмову, як особисте. Ідіть на зустріч з гарним настроєм та настроєм – малюйте в голові картину, ніби Ви уже продали – Ви бачите задоволену наречену і як Ви упаковуєте сукню! Пам’ятайте ,що в гарному стильному салоні з живими квітами і гарною музикою – в салоні де пригощають кавою – Вам набагато легше демонструвати товар! Нареченій має бути комфортно! Їй має подобатись обстановка, запах, комфорт! Якщо Ви просите присісти в м’яке крісло чи диван і лунає легка музика – Ваші шанси вже зростають до презентації.

Що дальше? А дальше потрібно – ВЗНАТИ ПОТРЕБУ! Що саме хоче наречена? І Ви питаєте? Скажіть будь ласка – якою Ви бачите Вашу весільну сукню? Не потрібно давати міряти все підряд. Спитайте – Вона скаже. Наречена говорить сукня з закритим корсетом, не дуже пишна. Щоб не повнило, і не просвічувалось кольцо.  І роблячи презентацію – Ви презентуєте 3 сукні, це в ідеалі! Забагато – буде губитись!

При презентації – віддаєте перевагу сукням з закритими корсетами і спідницях з євро сітки. І говорите – подивіться будь ласка – дана модель сукні ідеально підкреслює фігуру, вона фіксується на плечовому поясі, а ще з заду на ґудзичках. По заду сукні ми можемо по Вашому бажанні добавити шнурівку – щоб краще підкреслити фігуру . Зверніть УВАГУ – на спідницю з євро сітки – Вона ідеально лягає на бедра і не повнить їх. А спеціальна фірмова спідниця – не дасть просвічуватись Вашим кольцам! Я правильно – Вас зрозуміла – Ви бажаєте ідеально підкреслити фігуру, щоб не повнило по бедрах і не просвічувались кольца! Вона – говорить – ТАК, Ви правильно мене зрозуміли!

Хоче наречена підкреслити фігуру і обтяжку – пропонуйте – силует рибку! Але будьте обережні – завжди пам’ятайте – Ваша наречена – це лице Вашого салону! Вчіться не тільки чути наречену, але й допомогти зробити правильний вибір! Нареченим з пишними формами – не має бути кільце до спідниці більше 3. Це №2, або №3. На пишні форми – додавайте шнурівки на корсети ! Нареченим з низьким зростом будуть добрі спідниці з кружевними полосами з талії до низу, вони подовжать силует! Чуйте наречену, що Вона хоче і пропонуйте з Вашого асортименту найбільш наближені моделі. Спочатку демонструйте, а потім говоріть ціну! Не спорте з нареченою! Не критикуйте. Краще сказати – Ви цілком праві ,але погляньте – якщо ми віддамо перевагу сукні з вертикальними полосами від талії – Вона ідеально підкреслює фігуру! Ви висока і струнка! Ви погоджуєтесь зі мною? Вона скаже так! Бо якщо зріст 150, і запропонувати сукню з полосами – вони витягнуть зріст! А це називається експертність! Щоб Вам ідеально продавати – Вам спочатку треба вивчити всі тонкощі продажі, аж потім наймати персонал. Інакше Ви не зможете показати і навчити і нормально продавати.

В тренінгу по продажах – ми показали правильну презентацію на відео. Краще один раз подивитись! Пам’ятайте – що весільний салон – це щось казкове – Ви феї, а тому Ваш зовнішній вигляд має показати, що наречена прийшла в Весільний салон, а не на базар! Доглянутий вигляд і наречена Вас слухати буде по іншому і сприймати також! Основне в продажі – спочатку взнати потребу, потім презентувати, а потім озвучувати ціну! А не навпаки! Не бійтесь продаж! І з самого початку правильно вибирайте нішу! Якщо Ви любите свою роботу, з часом Ви станете експертом і доб’єтесь успіху. Без любові до роботи і віри – нічого не получиться!

 Вчіться і навчаючись знання впроваджуйте в бізнес і піднімайте чек!     

Рекомендована література:

БрайанТрейсі «Психологія продаж», Іван Севостьянов «999 способів збільшення ваших продажів в інтернеті і не тільки», Джо Джирард «Як укласти будь-яку угоду», Роджер Дулі «НейроМаркетинг. Як впливати на підсвідомість споживача», Джон Кехо «Підсвідомість може все», С. Єфремов, О. Максюта «99 секретів успішного бізнесу», Джейсон Фрайд та Девід Хайнемайєр Хенссон «REWORK», Валерій Синельников «Щеплення від стресу».

 

У наступних тренінгах ми розкажемо:

  • Як вивести весільний салон в ТОПи.
  • Весільний бізнес для початківців.
  • Ідеальна продажа.
  • Персонал.
  • Діагностика + лікування вашого бізнесу.
  • Як збільшити продажі.
  • Помилки виробників з точки зору реалізаторів.
  • VIP – клієнт.
  • Найбільші помилки весільного бізнесу.
  • Як закрити зиму.

Гарного Вам дня! Успіху та віри у Ваших починаннях! БУДЬТЕ КРАЩИМИ!