iconVIPukr

  • Як працювати з VIP – клієнтом?
  • Секрети успішних салонів.
  • Що потрібно зробити, щоб VIP – клієнт звернув на Вас увагу.
  • Головні помилки, які ніколи не дозволять Вам працювати з VIP - клієнтом .
  • Чому для VIP – клієнта важливі усі дрібниці.
  • Для чого VIP – клієнту потрібний запис.
  • Як зробити так, щоб VIP – клієнт у Вас затримався.
  • Чому потрібні професійні партнери?
  • Правильна подача.
  • Що потрібно, щоб VIP – клієнт до Вас звернувся?
  • Важливість партнерських програм.
  • Чому важливо представляти найкращі товари?
  • Як відповідати високому рівню?

Даний тренінг допоможе Вам усвідомити:

  • Яким чином до Вас звернеться VIP – клієнт.
  • Для чого потрібно серйозно підійти до всіх дрібниць у роботі з VIP – клієнтом.
  • Як працювати з VIP – клієнтом.
  • Як вийти на VIP – клієнта.
  • Упаковка має значення.
  • Як справити хороше перше враження.
  • Важливість запису.
  • Як зацікавити VIP – клієнта.
  • Для чого представляти усе найкраще.
  • Як затримати VIP – клієнта.
  • Усе має значення.
  • Потрібно обрати професійних партнерів.
  • Як правильно подати Ваш товар.
  • Партнерські програми.
  • З якою категорією людей Ви збираєтеся працювати.
  • Для чого підтягнути рівень Вашого салону.
  • Чому важливі рекомендації.
  • Як відповідати високому рівню.

Домашнє завдання:

  • Визначтеся, з яким клієнтом Ви будете працювати.
  • Зробіть упаковку свого бізнесу.
  • Віднайдіть родзинку, яка зацікавить VIP – клієнта.
  • Перегляньте свої соціальні мережі (залиште тільки найкраще, віддаючи перевагу тільки професійним фото та відео).
  • Перегляньте сайт свого салону (добавте розділ «наші наречені», та відгуки найбільш задоволених клієнтів. Проконтролюйте чи чітко вказана адреса, телефон та електронна пошта).
  • Придумайте логотип та стиль салону.
  • Підтягніть рівень Вашого салону.
  • Оновіть декор салону.

Головне при роботі з VIP – клієнтами це уміння їх вислухати та зрозуміти їхні потреби. VIP – клієнт купує не товар, а вирішення своєї проблеми. Такий клієнт не прийде до Вас черес соціальні мережі або сарафанне радіо, VIP – клієнт прийде тільки по рекомендації від спеціалістів, які працюють з VIP – сегментом. Пам’ятайте, що важливі усі дрібниці від першого дзвінка та пропозиції до видачі товару. Для такого клієнта неприпустиме Ваше запізнення, але  він може дозволити собі дзвінок і опівночі. Вирішіть чи Ви готові до цього.

Пам’ятайте, що одного бажання працювати з VIP – клієнтами мало. Ви самі, Ваш персонал, Ваш салон, товар, обслуговування та сайт повинні відповідати високому рівню. На другому етапі Ви повинні зробити проект або почати співпрацю з колегами, які працюють виключно у VIP – сегменті. Відзнятий проект показати на сайті та соціальних мережах. Для VIP – клієнта немає неважливих деталей. Дайте клієнтам ставлення, яке не купиш.

Пропозиція

Після примірки: Доброго вечора! Дякуємо, що завітали на примірку в салон ….….. . Дозвольте показати вам, як виглядає ця сукня на іншій нареченій, її відгуки та професійні фотосесії. Надіємося наші поради були Вам корисні. Спеціально для Вас ми даруємо знижку …% на сукню та аксесуари. До зустрічі! З повагою салон ……… .

pislja prumirku

У вашому салоні неодмінно повинні бути чохли для суконь та фат

chohlu

Скрипти телефонних дзвінків:

Доброго дня. (назва салону) менеджер ……Чим можу Вам допомогти? ( розмова ). Дякуємо за дзвінок. Гарного Вам дня.

Змінюйте вітрини в залежності від пори року та свят. Створіть затишну атмосферу у своєму салоні

stul salony

Фото на сайт та соціальні мережі повинні бути тільки найкращої якості:

Foto sait

ФОТО: ТМ Armonia, TM Lanesta, TM Silviamo, TM Supernova

 Пред’являйте  відгуки:

VidgykuVIP

Обов’язково вітайте своїх клієнтів з днями народження, з народженням дитини та зі святами.

Pruvitanja

Відео, які Ви виставляєте на сайт або соціальні мережі, повинні бути найкращі, щоб Ваш клієнт одразу зрозумів з ким він має справу.

 

 

 

VIP-КЛІЄНТ

Хто він? Ми всі хочемо працювати з дорогим клієнтом. Давайте розбиратись з якими клієнтами ми працюємо і з якими клієнтами хочемо працювати.

Які клієнти до нас ідуть. Насправді до нас ідуть ті клієнти – які роботи ми показуємо, ставлення яке ми даємо, в салонах яких ми продаємо і хто нас рекомендує!

Хто він VIP-клієнт? Він хоче найкраще за найкращу ціну. В кращому салоні, з кращим ставленням і з такою ж подачею! Розумієте!

Коли я їхала на зустріч – клієнтка сказала по телефоні – у Вас ще 30 секунд. Я сказала – я встигаю! Була клієнтка – при поломі праски, ми попросили поїхати в ательє і оплатили прасування і вибачились. Вона сказала – що Ви мали це передбачити! Це не мої проблеми! Для них все важливо – Вони все пам’ятають.

Вони не прийдуть по рекламі! Як до нас ідуть такі клієнти і, що треба для цього робити. Ваш салон – має відповідати даному рівню. Все від зовнішнього вигляду салону, Вашого персоналу, кави, квітів – має значення! Це презентація – зразу, а не через дві доби. Це зустріч і проводи, це ідеальна подача, та особливе ставлення. Але знайте собі ціну! Жоден  дорогий клієнт не має Вас принижувати, або дозволяти забагато. Знайте собі ціну.

Для них важлива ЯКІСТЬ, Вони хочуть КРАЩЕ, але за гарну ціну. Вони не переплатять, але і не закажуть те, що всі! Вони розуміють, що оплачують більше ніж всі – тому вимагають більше. Не дивуйтесь нічним дзвінкам коли Вам подзвонять, бо сумніваються в середній фаті бути, чи довгій. Вони навіть не запитають – чи можна закрити спинку, чи добавити шлейф, або забрати. Це вже на презентації – Ви маєте – демонструвати – ми добавимо рукави, чи шлейф. Чи індивідуальне пошиття!

Основні – плюси – закриваючи декілька дорогих продаж – це набагато краще ніж двадцять дешевих! Працюючи суто в дорогому сегменті – Ви працюєте з меншою кількістю, а заробляєте в рази більше. Але – відповідайте даному рівню – дайте клієнту ідеальну якість, з ідеальною подачею, а точніше сказати КРАЩОЮ! Кращий салон, гарний персонал, персональний супровід, презентація, упаковка, привітання з днем народження і т.д.

Цей клієнт – особливий! Як до нас іде дорогий клієнт? По рекомендації і роботах, які Ви демонструєте! Якщо Ви в соц. мережах демонструєте – гарні сукні, гарні наречені, гарні відгуки, гарний салон – такі клієнти і прийдуть. Якщо Вас рекомендує дорогий і кращий фотограф – людина автоматично розуміє, що він поганого не порекомендує! І Ви вже на цьому рівні. Але треба, щоб кращі Вас рекомендували. Для того треба відповідати цьому рівню, бо репутацію за гроші не купиш! Все ніби просто. А коли реальність – зняти гарне фото – гроші жмем! Там зекономив, там – і нічого не виходить.

Мало хотіти працювати – треба відповідати рівню, і розуміти другу сторону, яку приходиться платити. Такий клієнт – не питає мене – чи хочу я особисто їхати одягати  наречену! Ви маєте це розуміти, чи особисто контролювати примірки. Там важливі всі деталі! Якщо для наречених класно чохли, то для дорого клієнта має бути коробка з бантом. І попробуй забудь!

Якщо після всього Ви хочете працювати з дорогим клієнтом – а порівнюючи чеки, Вони Вас будуть радувати – тоді вперед. Упакуйте Ваш бізнес – відповідно рівню дорогого клієнта. Це все від інтер’єра, до персоналу, сайту, фотосесій. Почистіть всі мережі – викиньте все лишнє (особливо фото з дешевою подачею). Будьте самі дорогим клієнтом. Одягайтесь, як дорогий клієнт. Почистіть Ваші шафи – від старого одягу. Проведіть переговори і відзніміть чи придумайте проект з КРАЩИМИ в місті. Це може бути – акція – при замовленні відео, чи фото і придбанні сукні – знижка – 20 % у всіх! Але треба робити з САМИМИ КРАЩИМИ і ВИ маєте пропонувати КРАЩЕ! Бо кращі, на гірше не погодяться. Можливо треба взяти витрати на себе! Ваша задача, що Ви робите і можете робити КРАЩЕ! ТІЛЬКИ ТАК! Не можна взяти гіршу якість і рекламувати. ВСЕ має бути на відповідному рівні! Працюйте з тими клієнтами – з якими хочете працювати! Будьте кращими. Хай Ваша праця приносить ВАМ плоди і попри працю – не забувайте жити і будьте щасливими!            

 Рекомендована література:

БрайанТрейсі «Психологія продаж», Іван Севостьянов «999 способів збільшення ваших продажів в інтернеті і не тільки», Джо Джирард «Як укласти будь-яку угоду», Роджер Дулі «НейроМаркетинг. Як впливати на підсвідомість споживача», Джон Кехо «Підсвідомість може все», С. Єфремов, О. Максюта «99 секретів успішного бізнесу», Джейсон Фрайд та Девід Хайнемайєр Хенссон «REWORK», Валерій Синельников «Щеплення від стресу».

 

У наступних тренінгах ми розкажемо:

  • Як вивести весільний салон в ТОПи.
  • Весільний бізнес для початківців.
  • Продажі – загальні питання.
  • Ідеальна продажа.
  • Персонал.
  • Діагностика + лікування вашого бізнесу.
  • Як збільшити продажі.
  • Помилки виробників з точки зору реалізаторів.
  • Найбільші помилки весільного бізнесу.
  • Як закрити зиму.

Гарного Вам дня! Успіху та віри у Ваших починаннях! БУДЬТЕ КРАЩИМИ!