iconPersonal rusВам потрібний цей тренінг, якщо Ви бажаєте дізнатися:

  • Чому на початку бізнесу Вам не потрібний персонал?
  • Для чого потрібно підготувати базу?
  • Ставтеся до клієнта так, як хочете щоб ставилися до Вас.
  • Коли потрібно наймати персонал?
  • Для чого потрібна посадова інструкція для працівника.
  • Випробувальний термін.
  • Як навчити Ваш персонал працювати.
  • Процент і мотивація.
  • Коли доручити персоналу продажі?
  • Для чого потрібні фрілансери.
  • Чому потрібно працювати з кількома командами.
  • Для чого узгоджувати термін виконання?
  • Чесність і чіткість у роботі з працівником.
  • Для чого персонал повинен вказати Вам, що робив підчас дня.

Ви навчитеся:

  • Коли має з’явитися перший персонал.
  • Як правильно підбирати персонал.
  • Скільки працівників Вам потрібно.
  • Перші продажі потрібно робити самому.
  • Як потрібно розподілити роботу.
  • Коли потрібно доручати продажу працівнику.
  • Правильний контроль роботи та підвищення ефективності.
  • Отримувати результат з роботи персоналу.
  • Зацікавити працівника.

Домашнє завдання:

  • Визначтеся, які якості Вам потрібні від працівника.
  • Проведіть свою першу співбесіду.
  • Навчіть свій персонал, покажіть на прикладах.
  • Введіть процент від продажі.
  • Введіть посадові інструкції.
  • Введіть планування на тиждень та на місяць з обов’язковим контролем місячних та піврічних звітів.
  • Дрескод на робочому місці.
  • Введіть штрафи за порушення правил та не виконання плану і навпаки привітайте працівників з днем народження. Введіть премії при гарній роботі.

Працюючи в команді не прив’язуйтеся до одного бренду, фотографа чи оператора. Віддавайте перевагу хоч двом – чотирьом партнерам. Працюйте в роботі чесно. Якщо фотограф чи оператор знімає роботу для Вашого салону і Ви її оплачуєте – робота належить Вашому салону. Якщо Ви використовуєте фото або відео ваших партнерів які вони робили для Ваших наречених в коментарях вказуйте автора робіт.

+ відео «SilviamoWeddingFashion 2018 ATELIER Promo» https://www.youtube.com/watch?v=ij3HuueN0fk
 

foto personal

Фото: Вікторія Єгупова

Зразок нашого звіту

  + Документ «звіт»

ПЕРСОНАЛ

ПЕРСОНАЛ МРІЇ – який він? Всі ми працюємо, працюємо – вже і продавати вміємо і проекти класні, і відгуки круті – але Ви розумієте – що часу ні нащо не хватає! І це супер – значить прийшов час наймати персонал. Як це зробити правильно.

 Чітко сформулюйте людям, які ідуть на співбесіду вимоги! Людина має чітко зрозуміти, що Ви від неї хочете. Ще в вимогах вказуйте – вимоги до претендента. Слухайте своє серце, якщо Ви розумієте що Вам не комфортно з людиною – не приймайте людину на роботу, це важливіше певних навиків. Напередодні узгодьте графік, що людина має робити, де харчуватися. Яка заробітна плата. Ніколи не оплачуйте тільки ставку – додайте процент! Людина має бути мотивована! Ваш персонал – має навчатися. На початках – не потрібно давати всі проекти. Ви маєте навчити і показати і чітко сформулювати, що Ви хочете. Без чітко поставленої задачі – результату не буде. Не потрібно говорити – продавай! Спочатку – навчання.

Який зовнішній вигляд Вашого персоналу, а це ж Ваше лице. Коли Ви навчили персонал, поступово Ви побачите – як це класно. Ставтесь нормально до людей – Ваші працівники – це частина сім’ї. Привітайте з Днем народження, оплатіть лікарняні. При скаргах – відпустіть людину скоріше. Люди не роботи. Звичайно має бути дисципліна, мають бути чітко поставлені задачі, бо щось робіть – уже не працює!

Як добитись ефективності. Чітко сформулюйте задачі і вкажіть терміни виконання. Введіть інструкції  на роботі. Що це означає – коли лунає дзвінок – Доброго дня! Вас вітає ….. Менеджер …. Чим можу допомогти. Після продажі – відправляється презентація на пошту  і т.д. Є правила – які мають робитись Так – і не інакше! Тоді з розумом – а не просто працюй. Введіть графік ефективності – ми відслідковуємо скільки продаж за місяць, звідки прийшли люди і так дальше. В кінці місяця – Ви і Ваш персонал бачить свою зарплату, а Ви ефективність роботи! Це дуже просто і ефективно. В кінця дня, тижня, місяця – персонал пише звіт – про виконану роботу. Відповідно – не робити не можна. Бо в кінці звітного періоду – по звіті і зарплаті – все буде видно

Обов’язково введіть премії. Подякуйте за гарну роботу. Якщо Ви бачите, що бізнес росте і час збільшувати персонал. Ставте головного менеджера. І уже головний менеджер буде давати і контролювати роботу інших працівників. Ваш головний менеджер Вам відзвітує. Час від часу переглядайте заробітню плату персоналу. При гарній роботі – Вона має зростати. Ви і Ваш персонал – має знати для чого Ви працюєте – що Ви хочете донести людям. Це важливо! Цінуйте Ваших працівників, адже без Вашого персоналу – нічого не получиться!

Легко розставайтесь з людьми, які не хочуть працювати. Для ефективної роботи – Ви маєте ставити чіткі цілі, навчати персонал, по людське ставитись, переглядати зарплату – хоч би раз в рік. Якщо не оціните, те що маєте – втратите. Якщо – не має результату – не вагаючись звільняйте. Ви не дитячий садок. Уникайте негативних людей. З розумними, амбіційними Ваша компанія буде рости і розвиватися.

Тільки не забувайте – хто був поряд коли Ви йшли до успіху! Занадта гординя – тільки зашкодить. І не забувайте про фрілансерів. Коли Ви певну роботу – можете дати іншим командам. Чим це вигідно. По сайту – у нас працює дуже крута команда! Ми ставимо задачу – що потрібно і люди працюють, а Ви контролюєте результат. Якщо Вам потрібно замовити фото, відео на рекламу. Знімає і працює команда – Ви контролюєте результат і ведете переговори з однією людиною, яка за це відповідає, а не з усією командою. Це вигідно і дуже зручно.

Я дуже хочу щоб у Вас був самий крутий і класний персонал. Щоб були самі вищі зарплати в галузі – бо це означає, що Ви все робите правильно, у Вас класний продукт, Ви вмієте правильно ставити задачі і контролювати їх і Вам дуже комфортно працювати з ВАШОЮ КОМАНДОЮ! Бо кращі обирають КРАЩИХ!

Рекомендована література:

БрайанТрейсі «Психологія продаж», Іван Севостьянов «999 способів збільшення ваших продажів в інтернеті і не тільки», Джо Джирард «Як укласти будь-яку угоду», Роджер Дулі «НейроМаркетинг. Як впливати на підсвідомість споживача», Джон Кехо «Підсвідомість може все», С. Єфремов, О. Максюта «99 секретів успішного бізнесу», Джейсон Фрайд та Девід Хайнемайєр Хенссон «REWORK», Валерій Синельников «Щеплення від стресу».

 

У наступних тренінгах ми розкажемо:

  • Як вивести весільний салон в ТОПи.
  • Весільний бізнес для початківців.
  • Продажі – загальні питання.
  • Ідеальна продажа.
  • Діагностика + лікування вашого бізнесу.
  • Як збільшити продажі.
  • Помилки виробників з точки зору реалізаторів.
  • VIP – клієнт.
  • Найбільші помилки весільного бізнесу.
  • Як закрити зиму.

Гарного Вам дня! Успіху та віри у Ваших починаннях! БУДЬТЕ КРАЩИМИ!