iconProdaji ukr

  • Робота з сайтом.
  • Чому потрібно викинути все лишнє з сайту?
  • Що затримає клієнтів на Вашому сайті?
  • Чому не можна зупинятися?
  • Правильна зустріч клієнта.
  • Чому потрібно прислухатися до клієнта?
  • Правила обслуговування клієнта.
  • Для чого потрібна затишна атмосфера.
  • Чому важливі усі деталі.
  • Як дізнатися потреби клієнта?
  • Чому не потрібно одразу вказувати ціну.
  • Психологія клієнта.
  • Важливість правильної подачі товару.
  • Для чого потрібно вести діалог зі своїм клієнтом.

Ви навчитеся:

  • Як повинен виглядати сайт.
  • Подавати головну інформацію на своєму сайті.
  • Як затримати клієнта на Вашому сайті.
  • Надавати клієнтам повну інформацію.
  • Презентація товару (приклад).
  • Як взнати потребу клієнта.
  • Правильна зустріч та обслуговування клієнта.
  • Як створити затишну атмосферу.
  • Додавати деталі у свій салон або офіс.
  • Яким чином Ви можете допомогти своєму клієнту.
  • Допоможіть клієнту довіритися вам.
  • Як правильно продавати.
  • Зберігати свій час.
  • Як не втратити клієнта.

Після проходження тренінгу Ви чітко зрозумієте, як правильно презентувати товар, як взнати потребу і завершити продажу. Додаткові продажі (як збільшити чек). Ми вживу покажемо Вам як ми зустрічаємо, як ми ведемо продажу, як ми упаковуємо товар і яку презентацію ми відправляємо клієнтам в день примірки. Як продавати з задоволенням і не боятися продажі.

Домашнє завдання:

  • Підійдіть відповідально до роботи зі своїм сайтом, викиньте усе зайве
  • Знайдіть свій аромат для салону (арома свічки та придбайте кавомат).
  • Подбайте про наявність води та чаю.
  • Замовте чохли з Вашим логотипом, сайтом та номером телефону.
  • Оновіть вітрини.
  • Впроваджуйте акції.
  • Привітайте з днем народження своїх клієнтів.
  • Введіть скрипти телефонних дзвінків.
  • Перегляньте усі помилки, які Ви допустили, обслуговуючи клієнта.
  • Знайдіть родзинку, яка зацікавить Вашого клієнта
  • Подякуйте клієнтам, які у Вас придбали товар та візьміть у них відгуки.
  • Оновлюйте декор та вітрини салону.
  • Поставте у салон живі квіти.
  • Вчіть своїх клієнтів (створіть блог з порадами, пишіть тексти).
  • У соціальних мережах покажіть декілька своїх фото, розкажіть про себе.

Загальні питання

Теорія

Практика

Презентація

Для знайомства: Доброго дня, …….. ! Дозвольте презентувати Вам Дім весільного вбрання Анна, де у двох стильних весільних салонах представлені якісні, брендові весільні сукні. Ми з радістю допоможемо порадою. Кожну сукню ми підганяємо по фігурі та упаковуємо в красиві чохли. Ми працюємо в середньому ціновому (…. - …..$), та преміум сегментах (від ……$), що дозволяє обрати найбільш прийнятний для Вас варіант! Для кращого обслуговування - ми працюємо за попереднім записом тел …….. м. …… , вул ……….. Будемо Вас раді бачити у нас в салонах. Більш детальна інформація на сайті http://www.salon-anna.com.ua та Instagram https://www.instagram.com/wedding_salon_anna Гарного дня! 

Ось декілька фото наших салонів, наших наречених та відгуки!

znajomstvo prodaji

Після примірки: Доброго вечора! Дякуємо, що завітали на примірку в салон ….….. . Дозвольте показати Вам, як виглядає ця сукня на професійній фотосесії. Також фото фати та шубок. Надіємося наші поради були Вам корисні. Спеціально для Вас ми даруємо знижку …% на сукню та аксесуари. До зустрічі! З повагою салон ……… .

pislja prumirku prodaji

 

Вітайте з днем народження:

Від усієї душі прийміть наші найщиріші вітання з днем народження! Ми бажаємо Вам міцного здоров'я, фінансової стабільності, гармонії у всьому, любові у всіх її проявах, мирного неба над головою. Нехай по життю Вас супроводжує удача й успіх, оточують близькі за духом люди, а кожен Ваш день сяє новими веселковими барвами!

pruvitannja prodaji

Скрипти телефонних дзвінків:

Доброго дня. (назва салону) менеджер ……Чим можу Вам допомогти? ( розмова ).Дякуємо за дзвінок. Гарного Вам дня.

Обов’язково пред’являйте відгуки:

vidgyku prodaji

Упаковуйте товар у чохли зі своїм логотипом та всією необхідною інформацією

chohlu

Обирайте найкращі фото на сайт та соціальні мережі:

foto narechtbi prodaji

ФОТО: ТМ Armonia, TM Lanesta

Дотримуйтеся стилю свого салону та змінюйте декорації посезонно:

stul prodaji

ПРОДАЖІ. ЗАГАЛЬНІ  ПИТАННЯ 

 Ось і настав той момент – коли Ви  відкрились. Стіни ще пахнуть свіжою фарбою. Навкруги манекени, красиві сукні і що дальше. Якщо Ви правильно зробили попередні кроки – і Ваш салон в правильному місці, з сформованим асортиментом, згідно уподобань і подали рекламу – значить Ви зустрічаєте перших клієнтів.

Подаючи рекламу не починайте з складного – почніть з Контактів з телефону, ВК, інстаграм, фейсбук   і тільки після того, як Ви анонсували Ваше відкриття в соціальних мережах та проінформували друзів, знайомих – просіть, щоб Вони дали Вашу рекламу собі на сторінку – тільки після цього кроку – оплачуйте платну рекламу, портали, сіті-лайти. Починайте з простішого! Ви здивуєтесь – наскільки це ефективно!

Якщо можете зробіть гарне відкриття! Як це можна зробити. Запросивши гостей та наречених – Ви зможете розіграти знижку на придбання сукні. Шампанське, солодощі, жива музика – і гості це оцінять.

Після відкриття – починаються будні і Ви готові працювати з нареченими. Що потрібно! Не бійтеся продажі. Не сприймайте відмову, як особисте. Ідіть на зустріч з гарним настроєм та настроєм – малюйте в голові картину, ніби Ви уже продали – Ви бачите задоволену наречену і як Ви упаковуєте сукню! Пам’ятайте ,що в гарному стильному салоні з живими квітами і гарною музикою – в салоні де пригощають кавою – Вам набагато легше демонструвати товар! Нареченій має бути комфортно! Їй має подобатись обстановка, запах, комфорт! Якщо Ви просите присісти в м’яке крісло чи диван і лунає легка музика – Ваші шанси вже зростають до презентації.

Що дальше? А дальше потрібно – ВЗНАТИ ПОТРЕБУ! Що саме хоче наречена? І Ви питаєте? Скажіть будь ласка – якою Ви бачите Вашу весільну сукню? Не потрібно давати міряти все підряд. Спитайте – Вона скаже. Наречена говорить сукня з закритим корсетом, не дуже пишна. Щоб не повнило, і не просвічувалось кольцо.  І роблячи презентацію – Ви презентуєте 3 сукні, це в ідеалі! Забагато – буде губитись!

При презентації – віддаєте перевагу сукням з закритими корсетами і спідницях з євро сітки. І говорите – подивіться будь ласка – дана модель сукні ідеально підкреслює фігуру, вона фіксується на плечовому поясі, а ще з заду на ґудзичках. По заду сукні ми можемо по Вашому бажанні добавити шнурівку – щоб краще підкреслити фігуру . Зверніть УВАГУ – на спідницю з євро сітки – Вона ідеально лягає на бедра і не повнить їх. А спеціальна фірмова спідниця – не дасть просвічуватись Вашим кольцам! Я правильно – Вас зрозуміла – Ви бажаєте ідеально підкреслити фігуру, щоб не повнило по бедрах і не просвічувались кольца! Вона – говорить – ТАК, Ви правильно мене зрозуміли!

Хоче наречена підкреслити фігуру і обтяжку – пропонуйте – силует рибку! Але будьте обережні – завжди пам’ятайте – Ваша наречена – це лице Вашого салону! Вчіться не тільки чути наречену, але й допомогти зробити правильний вибір! Нареченим з пишними формами – не має бути кільце до спідниці більше 3. Це №2, або №3. На пишні форми – додавайте шнурівки на корсети ! Нареченим з низьким зростом будуть добрі спідниці з кружевними полосами з талії до низу, вони подовжать силует! Чуйте наречену, що Вона хоче і пропонуйте з Вашого асортименту найбільш наближені моделі. Спочатку демонструйте, а потім говоріть ціну! Не спорте з нареченою! Не критикуйте. Краще сказати – Ви цілком праві ,але погляньте – якщо ми віддамо перевагу сукні з вертикальними полосами від талії – Вона ідеально підкреслює фігуру! Ви висока і струнка! Ви погоджуєтесь зі мною? Вона скаже так! Бо якщо зріст 150, і запропонувати сукню з полосами – вони витягнуть зріст! А це називається експертність! Щоб Вам ідеально продавати – Вам спочатку треба вивчити всі тонкощі продажі, аж потім наймати персонал. Інакше Ви не зможете показати і навчити і нормально продавати.

В тренінгу по продажах – ми показали правильну презентацію на відео. Краще один раз подивитись! Пам’ятайте – що весільний салон – це щось казкове – Ви феї, а тому Ваш зовнішній вигляд має показати, що наречена прийшла в Весільний салон, а не на базар! Доглянутий вигляд і наречена Вас слухати буде по іншому і сприймати також! Основне в продажі – спочатку взнати потребу, потім презентувати, а потім озвучувати ціну! А не навпаки! Не бійтесь продаж! І з самого початку правильно вибирайте нішу! Якщо Ви любите свою роботу, з часом Ви станете експертом і доб’єтесь успіху. Без любові до роботи і віри – нічого не получиться!

 Вчіться і навчаючись знання впроваджуйте в бізнес і піднімайте чек!    

ІДЕАЛЬНА ПРОДАЖА!

Яка вона ІДЕАЛЬНА ПРОДАЖА? Коли Ви взнаєте потребу – шукайте родзинку! Що це? Уважно слухайте і слідкуйте за мімікою клієнтів. Що для них саме важливіше?

Приходить до мене пара. Я бачу як чоловік дивиться на фігуру нареченої. У неї дуже гарна фігура. Що роблю я – я пропоную рибку з ручною вишивкою з кришталем і кажу – як вийде Ваша наречена – Вам будуть завидувати всі чоловіки в залі, наскільки гарно ця модель підкреслює бездоганну фігуру Вашої коханої! Беру! Все!

Якщо Ви зрозумієте, що найосновніше для нареченої і запропонуєте саме такий варіант! А ще говорите – Ви також можете не переживати за довжину – функція адаптації до фігури у нас є! Крім того сукні у нас у фірмових чохлах – Ви зможете легко їх зберігати і показати Вашим майбутнім дітям. Ви тільки уявіть – як Ви витягаєте з чохла сукню через 5 чи 10 років і показуєте Вашій донечці. Я думаю їй сподобається? Правда? Так! Наречена малює картину щасливого сімейного життя і як Вона демонструє сукню дитині! І це ще не все! Для Вас у нас подарунок – ідеальне норкове болеро на весілля та фотосесію! Вам яке краще записати світлу, чи темну.  Вона скаже яку!  Це ідеальна продажа!

Два дні тому була у мене наречена – я зрозуміла що їй подобається після презентації. Вона поміряла і я спитала – будемо заказувати білий?  Чи не так?  Так, білий. Я не питала – чи Вона купляє? Я питаю – який колір? А погодження з кольором само по собі говорить що буде продажа! Фата – спочатку – я продемонструвала саму дешеву фату, а потім два дорогих варіанта! Звичайно наречена вибрала – самий дорогий. Чому? Вона не розраховувала на таку фату! А я показала – цінність і різницю!

Якщо зможете показати цінність і різницю – ціна піде на другий план! Не просто продавайте – вчіть Ваших клієнтів – ЧОМУ? Чому саме фата іспанка? Тому, що пишна фата додатково добавить об’єм! Показуйте різницю. Упаковуйте красиво Ваші сукні в чохли з Вашим логотипом, сайтом та номер телефону. Щоб клієнти могли рекомендувати  подругам. І дайте щось в подарунок, від душі просто так! 

Рекомендована література:

БрайанТрейсі «Психологія продаж», Іван Севостьянов «999 способів збільшення ваших продажів в інтернеті і не тільки», Джо Джирард «Як укласти будь-яку угоду», Роджер Дулі «НейроМаркетинг. Як впливати на підсвідомість споживача», Джон Кехо «Підсвідомість може все», С. Єфремов, О. Максюта «99 секретів успішного бізнесу», Джейсон Фрайд та Девід Хайнемайєр Хенссон «REWORK», Валерій Синельников «Щеплення від стресу».

 

У наступних тренінгах ми розкажемо:

  • Як вивести весільний салон в ТОПи.
  • Весільний бізнес для початківців.
  • Продажі – загальні питання.
  • Персонал.
  • Діагностика + лікування вашого бізнесу.
  • Як збільшити продажі.
  • Помилки виробників з точки зору реалізаторів.
  • VIP – клієнт.
  • Найбільші помилки весільного бізнесу.
  • Як закрити зиму.

Гарного Вам дня! Успіху та віри у Ваших починаннях! БУДЬТЕ КРАЩИМИ!