iconZyma ukr

  • У цьому тренінгу ми надамо Вам рекомендації, як закрити зимовий період.
  • Ми дамо Вам декілька порад та покажемо, які проекти зробили ми.
  • Ви дізнаєтеся, як не залишитися в мінусі підчас зимового періоду.

Домашнє завдання:

  • Закупіть весільне хутро.
  • Придумайте проект і впровадьте його.
  • Домовтеся про співпрацю з кращими партнерами.
  • Введіть нові акції з обмеженим терміном.
  • Проведіть розпродаж старого асортименту.
  • За бажанням відкрийте відділ вечірніх суконь та карнавальних костюмів.
  • Запропонуйте партнерам з якими Ви працюєте обмін рекламою в соціальних мережах.
  • Ввести партнерські програми (при замовленні сукні, фото та відео знижка в трьох партнерів – 10%).
  • Закупіть фати і упаковку до них з вказанням логотипу, сайту та номера телефону.
  • Введіть весільні аксесуари.

 Фото та відео наших наречених в шубках:

wybku

Фото та відео наших проектів

Nawi proektu

+ відео «побачення в деталях» https://www.youtube.com/watch?v=gA6nVUqK8Nk
+ відео «Сюрприз-побачення від Дому весільного вбрання АННА» https://www.youtube.com/watch?v=ooW0p2DnH2M
+ відео «Сюрприз побачення» https://www.youtube.com/watch?v=_-n9wcVRFTU

В зимовий період обираючи Нішу обирайте по сезону! Ще один Наш приклад

https://www.instagram.com/palyvni_brykety/

brykety

Якщо у Вас в салоні є фати обов’язково на сайті повинен бути зроблений розділ для них.

fatu

 

ФОТО: ТМ Armonia, TM Silviamo

Як підготовитись до зими? 
Всі ми знаємо, що зимовий період не літо! А їсти хочеться і відпочити. Як підготовитись, щоб в зимовий період почувати себе комфортно! 
В пік сезону не забудьте оплатити необхідні внески. Також буде дуже доречним підготовити пальне, або відкласти кошти на опалення, комунальні послуги, заробітню плату та інші витрати. 
Підготуйтесь до нового сезону - замовте нові колекції суконь завчасно! Це дуже важливо, бо якщо чекати нових колекцій - наречені підуть у салон у якому є нові колекції! В осінньо - зимовий період дуже доречним буде колекція хутра! Це дуже доречно, особливо Норка. Гарне хутро не тільки зігріває, але є чудовим аксесуаром! 
Кошти - ніколи не витрачайте зароблені кошти повністю, частину суми має бути відкладено! На Свята та День Валентина чудово працюють акції! 
Щоб збільшити активність в instagram можна зробити зимою розіграш з подарунками! 
Зимою слід готовитись до нового сезону, тому слід оновити декор салону, подбати про приємні дрібнички. Переглянути візитки, вивіску, чохли. 
Гарний декор з ялинкою неодмінно сподобається гостям, подарує гарний настрій та аромат! 
А ще зимою треба насолоджуватись Святами, пухнастим снігом та смачною кавою і просто добре робити свою роботу і клієнти це неодмінно побачать і відчують. Головне робити на совість, як собі! Дати більше ніж очікують. І ще просто любити свою роботу, приносити радість людям і бути щасливим самим!

ЯК ЗАКРИТИ ЗИМУ

Добре як є сезон, люди йдуть, а коли прийде зима? Як платити податки і ще щось заробити? Що робимо ми? НЕ давайте знижок, як Вас не просять, бо зима якраз той період коли можна дати знижку. Чому? Є багато клієнтів, які мріють стати Вашими клієнтами – зима якраз той період коли треба зробити знижку! Якщо Вони не придбали за повну вартість, якщо товар класний із знижкою Ви продасте швидше!

Робіть акції на День Валентина – так прийдеться дати знижку, чи подарунок – але виграєте на кількості, але не має втрачатись, ні якість, ні сервіс! Запропонуйте до заказу шубку – нареченій і так потрібна шубка, чи болеро – набагато швидше візьмете заказ, якщо при замовленні шубка в подарунок, але таку акцію обмежуйте в часі.

Сформуйте пакетні пропозиції – коли даєте більше, за дешевшу ціну – стандарт, люкс та преміум. Ви будете здивовані – з кількості заказів – преміуму! Але на премум – треба добре постаратись. Розширяйте асортимент – до сукні – пропонуйте фати, діадеми, гребінці. Прасування сукні, доставку.

Ми в салоні – відкрили відділ – весільного хутра – це працює СУПЕР! Але одне – потрібно взяти класне хутро, у нас іде гарно норка.

У великих містах – можна організовувати освідчення, або побачення під живу музику, особливо якщо в штаті є флорист! Дуже добре працюють семінари для наречених – Ви відправляєте запрошення – нареченим і вчите за кавою, тим самим Ви демонструєте і продаєте свої послуги! Ви вчите, як правильно підбирати сукню під фігуру - демонструючи якісну сукню і вміння творити і підкреслювати  всю красоту, приховуючи недоліки! Демонстрація має бути така, щоб Вона вже хотіла купити! Ви показуєте, як КЛАСНО робите свою РОБОТУ і все, а молоді самі захочуть у Вас купити! Бо суконь багато, а експертів мало.

А ще зимовий період коли час підготовитись до нового сезону – привести в порядок сайт, салон, оновити асортимент! А ще це час відпочити, адже якщо Ви відпочиваєте, значить Ви працюєте набагато краще і ефективніше! І це правда. Немає повноцінного відпочинку – ви згасаєте, а ще при відпочинку – Ваша голова буде генерувати нові ідеї. А ще це час вчитись писати – адже кожна наречена хоче бачити в Вас експерта – вчіться писати і вчіть Ваших наречених. Адже ми завжди швидше зробимо вибір на користь спеціаліста  – який може довести свою експертність! Також зима – це час навчання – і можливість знання впровадити в бізнес, а значить покращити його, також покращити якість ,та додати цінності = підняти ціну! А ще зима – це час  покататись на санках, порадуватись снігу, поцілуватись на морозі  і зрозуміти, що Ви щаслива людина!          

Рекомендована література:

БрайанТрейсі «Психологія продаж», Іван Севостьянов «999 способів збільшення ваших продажів в інтернеті і не тільки», Джо Джирард «Як укласти будь-яку угоду», Роджер Дулі «НейроМаркетинг. Як впливати на підсвідомість споживача», Джон Кехо «Підсвідомість може все», С. Єфремов, О. Максюта «99 секретів успішного бізнесу», Джейсон Фрайд та Девід Хайнемайєр Хенссон «REWORK», Валерій Синельников «Щеплення від стресу».

 

У наступних тренінгах ми розкажемо:

  • Як вивести весільний салон в ТОПи.
  • Весільний бізнес для початківців.
  • Продажі – загальні питання.
  • Ідеальна продажа.
  • Персонал.
  • Діагностика + лікування вашого бізнесу.
  • Як збільшити продажі.
  • Помилки виробників з точки зору реалізаторів.
  • VIP – клієнт.
  • Найбільші помилки весільного бізнесу.

Гарного Вам дня! Успіху та віри у Ваших починаннях! БУДЬТЕ КРАЩИМИ!