iconVurobnuku ukr

  • Для чого цей тренінг?
  • З чого починати роботу з виробниками.
  • Не правильні сайти виробників.
  • На чому не можна економити.
  • Правильна подача.
  • Помилки при роботі.
  • Менеджери.
  • Коли починають шукати Вам заміну?
  • Ставлення виробника до реалізатора.
  • Чому не можна ставити умови.
  • Коли оптовик завжди буде мати роботу.
  • Для чого потрібно давати час?
  • Чи важлива упаковка Вашого товару?
  • Асортимент.
  • Чи важлива відповідь на листи та телефон?
  • Як збільшити Ваші продажі.
  • Для чого показувати плюси.

Ви усвідомите:

  • Чого хочуть Ваші реалізатори.
  • Правильний сайт виробника.
  • Як зробити правильну подачу.
  • На чому не можна економити.
  • Як працювати по телефону.
  • Професійні менеджери.
  • Чому не варто ставити умови.
  • Важливість гарного ставлення.
  • Для чого реалізатору потрібний час.
  • Чому важливо відповідати на листи та телефон.
  • Як комфортно працювати.
  • Чому важливо навчати своїх менеджерів.
  • Для чого потрібні подарунки.
  • Як збільшити продажі.
  • Чому важливо говорити про свої переваги.
  • Як вірно подавати Вашу пропозицію.

Частина перша

Частина друга

Рекомендації:

  • Уважно перегляньте свій сайт.
  • Придумайте скрипти.
  • Обучіть своїх менеджерів.

Пам’ятайте що від Вашої подачі залежить наша продажа. Економлячи на фотосесіях та відео Ви здешевлюєте Ваш товар. Навіть сама якісна весільна сукня без ідеальної подачі нічого не варта. Наречені знайомляться з Вашими сукнями візуально.

Наша подача:

nawa podacha

Не забувайте про упаковку суконь та фат. Це невеличка дрібничка яка підвищує рівень Вашого бренду, полегшує роботу салону та є ідеальною упаковкою для сукні нареченої.

Обов’язково в наявності повинні бути чохли в які можна упакувати Ваш товар. 

chohlu vurobnuku

Скрипти телефонних дзвінків:

Доброго дня. (назва салону) менеджер ……Чим можу Вам допомогти? ( розмова ). Дякуємо за дзвінок. Гарного Вам дня.

Виробників весільних суконь є дуже багато але виробників, які дають не тільки якісний товар за адикватними цінами та гарним ставленням одиниці. Будьте уважними до своїх реалізаторів. Питайте про потреби людей, які продають Ваші весільні сукні. Введіть бонуси для Ваших кращих реалізаторів. Поспостерігайте за роботою Ваших менеджерів, як приймаються замовлення та як відповідається на дзвінки. Чи дублюються замовлення на пошті.

Добавте розсилки та пропонусте весільним салонам сукні Вашого бренду. Ми це робимр так:

Для знайомства: Доброго дня , …….. ! Дозвольте презентувати Вам Дім весільного вбрання Анна, де у двох стильних весільних салонах представлені якісні, брендові весільні сукні. Ми з радістю допоможемо порадою. Кожну сукню ми підганяємо по фігурі та упаковуємо в красиві чохли. Ми працюємо в середньому ціновому (…. - …..$), та преміум сегментах (від ……$), що дозволяє обрати найбільш прийнятний для Вас варіант! Для кращого обслуговування - ми працюємо за попереднім записом тел …….. м. …… , вул ……….. Будемо Вас раді бачити у нас в салонах. Більш детальна інформація на сайті http://www.salon-anna.com.ua та Instagram https://www.instagram.com/wedding_salon_anna Гарного дня! 

Ось декілька фото наших салонів, наших наречених та відгуки!

prezentacsja vurobnuku

Вітайте реалізаторів зі святами та днями народження.

pruvitannja vurobnuku

При відсутності розширяйте асортимент впроваджуючи весільні фати та шлейфи з аналогічним кружевом. Збільшити продажі в зимовий період та полекшити роботу весільним салонам наявність у виробників гарного весільного хутра та накидок.

Зробіть діагностику Вашого сайта, викиньте старі архіви та постійно оновлюйте (за допомогою фото,відео та новин). Не забувайте про соціальні мережі. 

Добавте на сайт відгуки Ваших задоволених реалізаторів щоб новий вланик весільного салону потрапивши на сайт вперше зрозумів Ваші переваги та вирішив з Вами співпрацювати. Відгуки це дуже важливи !

Наші відгуки:

vidgyku vurobnuku

Дотримуйтеся однієї кольрової гами починаючи з сайту, логотипу та закінчуючи чохлами.

Ідеальний виробник – це якісна весільна сукня за адекватну ціну, з гарною подачею (фото, відео), упаковкою (чохли). НОРМАЛЬНЕ ставлененям та взаєморозуміння виробника та реалізатора. Не достатньо написати на сайті «ми кращі та зробимо для Вас усе», дайте Вашим партнерам ставлення яке не купиш. Ви будете приємно здивовані наскільки виростезросте кількість Ваших реалізаторів.

ПОМИЛКИ ВИРОБНИКІВ, З ТОЧКИ ЗОРУ РЕАЛІЗАТОРІВ

Я на весільному ринку більше 10 років. За ці роки я працювала не з одними виробниками. І знаєте чому – я це пишу. Чому Вам – це потрібно – бо Вам це ніхто не скаже. Ви не знаєте Ваших помилок – Ви працюєте і думаєте, що так правильно. Я розкажу про Ваші помилки, а Ви усунувши їх зможете збільшити продажі. Все так просто.

  Що хочуть весільні салони? Економії? Дешевих весільних суконь? Ні. Я щоденно получаю листи, які не відкриваю бо ще не відкривши розумію, що нічого нового не побачу. Що найбільше вбиває Ваш бізнес. Дешева подача. Фотосесії в цехах та на килимах. Архіви на сайтах. Повикидайте старі фото і не якісні роботи. Що роблять лідери? Вони продумують кожне фото, а їхній сайт, як картинка. Гарна фотосесія не залежить від Країни, вона залежить від фотографа і моделі.

Перше ми бачимо очима. Друге – ми спілкуємось з Вашими менеджерами. Дуже багато виробників втрачають клієнтів – через поганих менеджерів. Так і хочеться сказати – давайте ми їх навчимо. Привітання з яким Ви вітаєтесь. А коли трубка не береться. А ще – ВОНА НЕ МАЄ ЧАСУ! Менеджер, який продає весільні сукні не має часу на оптовика. Раз не має часу, другий і все. Хай не має. А терміни виконання? А якість? Зараз такий час коли важливо – не тільки дати класну якість, треба круто упакувати  і дати класних менеджерів. А чохли, де вони? Я не можу собі позволити віддати сукню без чохла. Я більше не прошу хто не хоче працювати,чи зайнятий. Якби виробники – подивилися збоку на роботу менеджера і як менеджер відповідає на телефон, на пошту – через день звільнять половину менеджерів!

Для мене дуже важлива якість товару, тканин, як мені продають, як упаковують, як презентують – і це важливо і для інших. Як Ви зустрічаєте своїх виробників. Мене одного разу при попередній домовленості – виробники пішли на весілля – більше я з ними не працюю.

Мало зробити класний продукт – його ще треба продати. Як ми пишемо в розсилках – всі салони підряд! Ми робимо презентацію персональну для нареченої.

Як підвищити Ваші продажі. Даєте завдання менеджерові – сформулювати презентацію про Вашу Компанію. Хто Ви . Що виробляєте, скільки років на ринку. Ціни. Фото, відео. Покажіть чому я маю це купити – Бо ВИ більше 5 чи 10 років на ринку ,бо якість у Вас краща і ціни нижчі від конкурентів. Бо у Вас оновлюваність асортименту та красиві фотосесії. Бо сукні в ідеальній упаковці. Бо можна зробити індивідуальні зміни в моделях. При великих замовленнях знижка і при роботі на постійній основі з Вами буде працювати персональний менеджер. І покажіть це на фото і відео. І побачите результат. Я працюю так! І дуже задоволена і Богу дякую за Компанії з якими працюю.

Ідеальний виробник? Хто він?  Це класні, стильні, модні і якісні весільні сукні – акцент на ЯКІСНІ, гарно упаковані. В ідеалі з фатою, можна і з кольцами. Міняйте резинку, ставте свою націнку і продавайте комплектом. Питайте номер. Наскільки б нам було легше . А ніхто таке не робить . Це гарні і професійні менеджери. Це власники з ВЕЛИКОЇ  ЛІТЕРИ, які чують і поважають нас – тих, хто продає їх весільні сукні. Це професійні фотосесії та гарні відео. Це адекватні ціни!

І це все не КАЗКА – є такі виробники – це справжні діаманти весільного ринку, це справжні лідери і гарні люди. ДЯКУЮ, ВАМ! Ви робите велику роботу! Будьте кращими! Хай Ваші компанії процвітають, а наречені насолоджуються Вашими шедеврами! Робіть роботу так, щоб Ви гордились роботою і робота приносила радість і натхнення і відчуття щастя! Будьте щасливі, багаті і розумні! Будьте КРАЩІ! ДЯКУЮ, ВАМ за Вашу працю!

На дворі вже ніч. Я дописала мою першу книжку. Чи буду писати – так, бо хочу щоб у нас були самі кращі салони, самі круті виробники, щоб люди вміли заробляти гроші і не боялися. Дякую, що дочитали до кінця. Не бійтеся перемін – це дуже класно. А зміни в житті почніть з того, що не будете скаржитись, а навпаки – подякуєте – за те, що маєте. Навчитеся бачити який класний Світ і Ви своєю працею будете робити його ще кращим. Люблю Вас, люди. І до зустрічі. З повагою, Леся Возняк.  

 Рекомендована література:

БрайанТрейсі «Психологія продаж», Іван Севостьянов «999 способів збільшення ваших продажів в інтернеті і не тільки», Джо Джирард «Як укласти будь-яку угоду», Роджер Дулі «НейроМаркетинг. Як впливати на підсвідомість споживача», Джон Кехо «Підсвідомість може все», С. Єфремов, О. Максюта «99 секретів успішного бізнесу», Джейсон Фрайд та Девід Хайнемайєр Хенссон «REWORK», Валерій Синельников «Щеплення від стресу».

 

У наступних тренінгах ми розкажемо:

  • Як вивести весільний салон в ТОПи.
  • Весільний бізнес для початківців.
  • Продажі – загальні питання.
  • Ідеальна продажа.
  • Персонал.
  • Діагностика + лікування вашого бізнесу.
  • Як збільшити продажі.
  • VIP – клієнт.
  • Найбільші помилки весільного бізнесу.
  • Як закрити зиму.

Гарного Вам дня! Успіху та віри у Ваших починаннях! БУДЬТЕ КРАЩИМИ!