iconZbilwutu ukrУ даному тренінгу ми розкажемо дієві методи збільшення продаж, які ми використовуємо. Впровадження даних методів дасть Вам можливість збільшити продажі.

Збільшення продаж в першу чергу залежить:

  • Від Вашого зовнішнього вигляду та Вашого персоналу.
  • Дайте Вашому клієнту ставлення, яке не купиш.
  • Не просто продавайте, а навчайте Вашого клієнта. Будьте порадником.
  • Гарне ставлення це запорука доброго сарафанного радіо. Пам’ятайте що задоволений клієнт порекомендує Ваш салон, а не задоволений клієнт зіпсує репутацію надовго.
  • Введіть корпоративні кольори та створіть логотип.
  • Сайт повинен бути доступним для клієнта. Вкажіть на сайті адресу, пошту та номери телефону. При відсутності добавте відгуки та зорієнтуйте клієнта в цінах.
  • Дайте своєму клієнту вибір: дешевий, середній та преміум сегмент. Це дасть Вашому покупцеві чітке розуміння, який варіант покупки йому підійде. Даючи вибір в більшості клієнти обирають середній та преміум сегмент, при цьому вони розуміють різницю в ціні.
  • Впроваджуйте акції. Найдієвіші акції з вказанням терміну (наприклад акція вихідного дня -20%), коли людина розуміє, що знижка встановлена на певний проміжок часу.
  • Періодично влаштовуйте розпродаж минулорічних колекцій. Це дасть Вам можливість оновити асортимент.
  • Відповідально підійдіть до ведення своїх соціальних мереж подаючи тільки найкращу інформацію, а не всю. При відсутності сторінок в соціальних мережах створіть їх.
  • Подякуйте клієнту за покупку.
  • Вітайте своїх клієнтів з днем народження та зі святами.
  • Робіть їм маленькі подарунки.
  • В процесі роботи формуйте гарне портфоліо, яке буде говорити за Вас.
  • При відсутності відзніміть відео презентацію вашого салону.
  • Оновлюйте вітрини та декорації в салоні залежно від пори року та свят.
  • Не забувайте про упаковування товару. Обов’язково повинні бути чохли з вашим логотипом та номером телефону.
  • Впровадьте скрипти телефонних дзвінків.
  • Пропонуйте додаткові аксесуари (фати ,біжутерія).
  • Візитівка – має бути зрозуміла . Що вказувати – прізвище ,назва салону або компанії, номер ( робочий, мобільний ), адрес сайту , адрес електронної пошти, напрямок діяльності.
  • Допоможіть своїм клієнтам Вас знайти. Замовте вивіску на салон та на сайті добавте карту з вашим місцем розташування.
  • Рекламуйте Ваш бізнес (контекстна реклама, сіті-лайти, біл-борд).
  • При продажі питайте своїх клієнтів звідки вони про Вас дізналися. Таким чином Ви зрозумієте куди потрібно вкладати кошти.
  • Впровадьте товар «магніт». Це товар який буде дешевший по ціні та буде приваблювати до Вас клієнтів.
  • Обов’язково введіть декілька дорогих продуктів. В порівнянні з дорогим продуктом сукні середнього цінового діапазону є оптимальним варіантом але і будуть наречені які оберуть преміум варіант.
  • Покажіть цінність, акцентуючи на перевагах кращого продукту, але даючи можливість порівняти між дешевим та дорогим. Показати на прикладах. Тільки після демонстрації клієнт зрозуміє цінність дорогого та якісного продукту. В більшості випадків клієнти будуть віддавати перевагу середньому та дорогому продукту. Щоб збільшити чек та продажі важливо продемонструвати різницю в продукті. При демонстрації не акцентуйте увагу на слові дорого, для кожної людини поняття дорого є індивідуальним.
  • Формуйте базу ваших потенційних клієнтів. Це дасть вам можливість робити розсилки майбутнім клієнтам.
  • Введіть свій блог. Дайте поради та розкажіть про себе.
  • Впровадьте партнерські програми. При комплексному замовленні послуг у трьох партнерів знижка у кожного – 10% (Наприклад: фото, відео та сукні).
  • Дайте клієнтам декілька способів оплати (готівка, безготівковий чи частинами).

 

ЯК ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ  

Працюю, працюю, а результат не змінюється. Чому? Від чого це залежить? Чому одні заробляють, а  інші не змінюють результат. Результат залежить від цілей, які ми ставимо. Відповідно наші дії будуть спрямовані в напрямку до цілі. Звичайно, якщо цілі реальні! Можливо Ви їх до кінця не розумієте як це зробити, але розумієте, що Вони реальні!  Наприклад – Ви хочете купити квартиру. Яку квартиру, де, скільки квадратів, в якому районі, скільки площа і відповідно Ваші дії будуть іти до цілі.

В Вашому салоні поміняється інтер’єр, асортимент, персонал, ставлення. Ви перейдете на більш дорогий та якісний товар. Чому? Бо на дешевому квартиру не купиш. Ви знаєте, що чеки мають зростати і тратити час на продажі з низькими чеками не має сенсу! Все! Звичайно мають значення акції і т.д. Але має ще значення чітке усвідомлення цілі і Ніші в якій Вам потрібно працювати – щоб Вам прийти до мети! Просто – як мені потрібно було оплатити машину, я розуміла – що по іншому я просто не можу! Я в голові вже на ній їздила! І це працює! Звичайно, при умові – якщо цілі підкріпленні діями! Ще раз повторюсь  про  акції та ін..

Працюйте і ставте високі цілі і йдіть до них! І Вам це відчуття неодмінно сподобається! Як казав мій чоловік – жінка не ваза, щоб її ставити за скло, жінка має працювати. Будучи студенткою, я злилась, а зараз дякую. Бо можу їздити на авто, купити духи коли хочу, вести будівництво, робити проекти і багато іншого!

Ви маєте працювати і піднімати планку. Бо якщо Ви будете знати, як заробляти певну суму, то ця сума вже буде для Вас зрозуміла. Потрібно ставити цілі – заробляти більше. Але не на дивані , тоді результату не буде. Має бути інструмент – бізнес – який потрібно відшліфувати! Як я ходила сьогодні до перукаря і робила стрижку. Перукар зрізає посічене волосся. Так само і Ви – аналізуєте, діагностуєте та виправляєте помилки, і тільки після того додаєте покращення – новий дизайн, декор, асортимент і все інше, а не навпаки. 

Якщо Ви хочете збільшити продажі, починайте з простішого! Побачте можливості, які навколо Вас! Попросіть рекомендувати Вас Вашим друзям, щоб Вони зробили репост Вашого продукту, дальше використовуйте instagram, facebook, рекламу! Не потрібно недооцінювати соц. мережі! Ви ніколи не будете точно знати, який саме крок дасть результат, але якщо Ви його знайшли - супер! Розвивайте! Що це означає? Якщо у Вас працює instagram - розвивайте instagram! Ні - шукаємо! Але головне йти від найпростішого до складнішого, а не навпаки! І знаєте головне - якщо Вам треба збільшити продажі - Ви їх збільшите, або Вам не треба! Почула такий вислів - дуже мудрий і доречний! Постійно старайтесь покращувати свій продукт і не переставайте тестувати шляхи покращення та збільшення продаж, бо те, що працює у одного - не працює у іншого!

Як збільшити Продажі? Робіть, те що Ви не робили. Не повторюйте дії, які робили, бо Вони приведуть до результату, який є! Можлива похибка до 20%. Робіть нові! Тестуйте ідеї! Однією із інновацій, що ми ввели - це Ексклюзив! Сукня в єдиному екземплярі! Але це дійсно має бути ексклюзив! Люди готові за це платити кошти! Такі продажі по коштах будуть відрізнятися! Але вони мають відрізнятися по всьому! Сьогодні була така продажа! До сукні (те що вона ексклюзивна, якісна, з ідеальною фатою) не пишу! Ми дали у подарунок - 2 комплекти біжутерії, декор до фати, рукавички, кольца. Плюс все це в красивій упаковці! Додатково всі аксесуари на весілля! Та адаптація сукні під фігуру! І все це з любов’ю, просто чесно! А ще гостей зустрічаємо і проводжаємо! І знаєте, якщо працювати Так - у Вас класні молоді, Ви щасливі і у Вас дуже круто працює сарафанне радіо! Це варіант коли не купити не можливо! Люблю свою Роботу! А ще ми любимо дарувати людям радість, тому зустрічаємо красивими квітами, та цукерками!

Будьте кращими і не погоджуйтесь на менше, адже Ви того варті! 

Рекомендована література:

БрайанТрейсі «Психологія продаж», Іван Севостьянов «999 способів збільшення ваших продажів в інтернеті і не тільки», Джо Джирард «Як укласти будь-яку угоду», Роджер Дулі «НейроМаркетинг. Як впливати на підсвідомість споживача», Джон Кехо «Підсвідомість може все», С. Єфремов, О. Максюта «99 секретів успішного бізнесу», Джейсон Фрайд та Девід Хайнемайєр Хенссон «REWORK», Валерій Синельников «Щеплення від стресу».

 

У наступних тренінгах ми розкажемо:

  • Як вивести весільний салон в ТОПи.
  • Весільний бізнес для початківців.
  • Продажі – загальні питання.
  • Ідеальна продажа.
  • Персонал.
  • Діагностика + лікування вашого бізнесу.
  • Як збільшити продажі?
  • Помилки виробників з точки зору реалізаторів.
  • VIP – клієнт.
  • Найбільші помилки весільного бізнесу.
  • Як закрити зиму?

Гарного Вам дня! Успіху та віри у Ваших починаннях! БУДЬТЕ КРАЩИМИ!