iconPovnui kyrs ukrУ цьому тренінгу Ви зможете пройти повний курс навчання від початківця до професіонала. Ви отримаєте від даного курсу чітке бачення з чого розпочати Ваш бізнес, чітке розуміння як продавати, повне усвідомлення ваших помилок, детальний аналіз аватару Вашого клієнта та всебічні знання що і як не варто робити.

Повний курс складається з наступних тренінгів:

  • Весільний бізнес для початківців.
  • Як вивести весільний салон в ТОПи.
  • Ідеальна продажа.
  • VIP – клієнт.
  • Персонал.
  • Як закрити зиму.
  • Як збільшити продажі.

 

Ціна курсу 27.000 грн

 

Розділи


 

iconPovnui kyrs ukrУ цьому тренінгу Ви зможете пройти повний курс навчання від початківця до професіонала. Ви отримаєте від даного курсу чітке бачення з чого розпочати Ваш бізнес, чітке розуміння як продавати, повне усвідомлення ваших помилок, детальний аналіз аватару Вашого клієнта та всебічні знання що і як не варто робити.

Повний курс складається з наступних тренінгів:

  • Весільний бізнес для початківців.
  • Як вивести весільний салон в ТОПи.
  • Ідеальна продажа.
  • VIP – клієнт.
  • Персонал.
  • Як закрити зиму.
  • Як збільшити продажі.

 

Ціна курсу 27.000 грн

 

Розділи


Весільний бізнес для початківців

Вступ

Частина перша

Частина друга

Домашнє завдання:

  • Створити робоче місце.
  • Визначитися з назвою Вашого салону.
  • Вибір корпоративних кольорів.
  • Створити свій логотип, слоган.
  • Визначити свій аватар клієнта.
  • Знайти перших виробників весільних суконь. Провести переговори. Домовитися за професійні фото, для представлення в мережі та на сайті.
  • Створити сторінки в соціальних мережах.
  • Починаємо нарощувати базу клієнтів.
  • За уподобаннями клієнтів в соціальних мережах визначити кращі моделі.
  • Відкрити салон (ні в якому разі не в зимовий період).
  • Закупіть свій перший асортимент товарів (знайти середину, оптимально 15 – 20 моделей).
  • Створити сайт.
  • Професійно відзняти свої перші роботи з кращими партнерами.
  • Придумати Вашу особливість (запах салону, музика, інтер’єр).
  • Напишіть свої перші статті або поради.

Ось зразок нашого сайту  http://www.salon-anna.com.ua. При створенні сайт повинен бути простий та зрозумілий. Вказуйте адресу, телефон, каталоги, відгуки, Ваші соціальні мережі, аксесуари та додаткові послуги, які Ви надаєте. Графік роботи та як до вас добратися. Вкажіть сегменти та ціни в яких працює Ваш салон. Дайте можливість Вашим потенційним клієнтам залишати Вам свою електронну адресу. Це дасть можливість Вам нарощувати базу клієнтів та робити для них пропозиції.

При ведені соціальних мереж обов’язково добавляйте відео та фото ваших наречених та професійні фото від виробників. Ми ведемо наш Instagram так https://www.instagram.com/wedding_salon_anna

Що зекономить кошти Салону! Правильна кількість суконь! Дуже велика кількість суконь заставляє клієнта вагатись, замала викликає почуття, що не все переглянуто! Ви маєте собі сформувати золоту середину в кількості суконь залежно від площі салону та об'єм продаж! Кількість Торгових марок також в ідеалі - не одна! Три - чотири - бо кожна Марка має свій стиль! Ви маєте бути цікаві своїм покупцям! Пропонувати як різні ціни, так Марки! Вибір має бути! Не слід прив'язуватись до одного виробника, так само, як не слід продавати сукні в одній ціновій категорії! Коли Ви віднайдете свою золоту середину - Вам буде набагато комфортніше працювати!

При формуванні асортименту віддавайте більшу перевагу сукням А-силуету та пишним варіантам, менше приталеним моделям та сукням з відкритими корсетами. Приблизно 80 на 20%.

fason

ФОТО: TM Silviamo, TM Supernova

Помилки, які ми допускали

  • Надмірна кількість товару (більше 40 суконь).
  • Дешеві відео та фото.
  • Прив’язка до одного виробника.
  • Відсутність корпоративного стилю.
  • Швидка оренда та ремонт чужих приміщень.
  • Відсутність професійного навчання.

Проаналізуйте наші помилки, які ми допускали з відсутностю навчання. Зробіть висновки. ЗРОБІТЬ КРАЩЕ.

На аватарці в соціальних мережах повинна бути повна та зрозуміла інформація:

avatarki

Як все починалось

 Давайте знайомитись. Мене звати Леся Возняк, мені 43 роки. Я Власниця Дому весільного вбрання Анна, засновник Весільної бізнес школи. Я мама двох синів, дружина, лікар і приватний підприємець. Я прекрасно все поєдную підприємництво та лікарську практику.

З чого все почалось. Коли я була на інтернатурі після Мед інституту – мені приснився сон – кімната і в кімнаті стоять два манекени і на них рожева і блакитна сукні. І це правда! Я проснулась зранку і сказала мамі,що буду продавати весільні сукні! Це було більше 10 років тому. Я була ще студенткою, хоч це була і інтернатура,але коштів особистих у мене не було. Мама дала мені 200 доларів – я поїхала в Чернівці і купила перші сукні. Коли зараз – я думаю, як я продавала дві сукні і не встидалась! У мене не було обладнання, вішалок. Дві вішалки зробив мені товариш з дерева. Але було дуже велике бажання, я горіла роботою і нікого не слухала. Я знала – я зможу! З мене на початку сміялись, бо назвати салоном, те, що було важко! Я не здавалась і всі зароблені кошти я вкладала в розвиток – в новий товар, манекени та ін..

Я знайшла кравчиню. Перша моя велика була помилка, що ми почали самі шити сукні. Викинувши на вітер декілька тисяч доларів, так як сукні які ми пошили – ми не продали – я раз і на завжди зрозуміла – щоб у тебе купляли – повинна бути бездоганна якість!!! Наступним моїм кроком було налагодження співпраці з дорогим і якісним виробником весільних суконь – Кращим! Коли я брала перші сукні – був страх,але бажання ставати кращою перемогло. І це спрацювало! Я зрозуміла, що наречені хочуть кращого та ексклюзивного товару! Продавали ми дуже добре.

Через пару років – був Великий весільний салон з повним асортиментом. Я дуже люблю свою роботу, тому продавала я добре. З часом ми відкрили ще два салони, крім основного. Як правильно працювати з працівниками мене ніхто не вчив! Тоді я дивувалась, чому такі різні чеки і показники! Працюючи з часом – уже був результат – почався будувати другий салон та офіс! Я була не сама! Я дякую Богу за Родину, за маму, за діток, за чоловіка! Мама – завжди говорила треба – в тому відношенні мені дуже повезло! Якщо у Вас є поруч люди які Вас підтримують і вірять – це вже половина справи! У мене є і була віра! Я вірю дуже Богу і дякую Богу за сон, та за моє життя.

Зараз в моєму житті період – коли відчуваєш, що маєш великий багаж знань, яким потрібно поділитись! Хочеться, щоб люди відчували цей драйв – що можна працювати і бачити результат. Що бізнес – це бізнес, а не хобі! Бізнес – має бути чесний! Я приватний підприємець і чесно плачу податки. Бувають періоди коли ти розумієш – втома, забагато – але тоді ти розумієш – куди ти йдеш, що робиш і для чого живеш. Хочеться прожити і не тільки зробити щось для Родини! Хочеться помогти другим людям, хочеться поділитися знаннями. Нічого в житті не буває просто так, і ми народжуємося на цей Світ щоб зробити його кращим . І не треба нічого боятися! Жити чесно, працювати, помагати людям, займатись бізнесом і бачити результат! Не можна боятись відкривати справу – бо може не вийти! Страшно – не пробувати, страшно прожити і нічого не зробити і не намагатися! Страшно не подякувати Богу і не намагатись щось зробити для других! Тому ми будемо працювати, без страху, а чесно! Будемо добиватися реальних результатів, ставити цілі і йти до них і повірте – Вам сподобається! Коли Ваша – наречена – діамант і Ви розумієте, що вигляд бездоганний і всі задоволені і Ваш чек Вас тішить – це круте відчуття робити класно свою роботу і бачити результат! Як це робити – крок за кроком – я Вам розкажу і дочитавши книжку до кінця – Ви будете робити уже свої самостійні кроки. У Вас – все буде добре – я це знаю і вірю!

Я ж навчалась у медінституті, і не один рік! Тоді чому – в бізнесі – ми вчимось на своїх помилках. Чому нас ніхто не вчить – як обирати правильно асортимент? Як наймати персонал? Як продавати? І знаєте – коли я по справжньому почала міняти результат – коли почала навчання, коли зрозуміла, що хочу більшого! І тепер мені дуже хочеться поділитись знаннями з Вами – щоб у Вас був крутий результат, щоб Ви не боялись конкурентів. Щоб Ви розуміли – що правильний бізнес дозволить не тільки краще жити Вашій Родині, але й придбати нерухомість, їздити на авто та подорожувати. Крок за кроком – я буду розкривати тему за темою. В Вашому житті – не має бути страху! Зараз у моєму житті – не має страху – є задача,а це все міняє. Ви не боїтеся відкривати весільний салон. Ставимо задачу – які ми маємо зробити правильні кроки, щоб відкрити весільний салон! А кожна задача – має відповідь. Починаємо вирішувати задачі.       

         

Весільний бізнес для початківців, або з чого починати 

 А починати слід з чіткого і твердого рішення – Я відкриваю весільний салон. У Вашій голові має бути чітке бачення – який салон, розміщення, кількість метрів. Ви маєте чітко бачити картинку перед очима. Ви відчуваєте цей запах у салоні, Ви бачите кількість манекенів та Вашу примірочну. Те що Ви малюєте в голові і стане реальністю. Реально оцінюйте свої можливості, але пам’ятайте – те що є в мріях – є можливим в житті. Чому я це пишу – бо маю знання, бо хочу поділитись знаннями, бо хочу щоб у Вас були кращі салони і Ви були першими! Ви маєте знати, що Ви маєте не тільки відкрити салон, Ви маєте втілити мрію нареченої про найкращу сукню в її житті! Вона має відчувати себе Королевою! Це не просто продажа! Коли Ви будете горіти мрією – вона стане реальністю – тільки!

Робота, тільки ради заробітку – такий салон не буде кращим! Люди відчувають брехню! Любов до справи не купиш! Я чітко пам’ятаю свою першу клієнтку. Клієнтка їхала на бал. Я так хотіла продати, що коли це сталося, я сама не зрозуміла. Бажання Ваше і настрой! Я знала – треба, а інше були деталі . Бажання було дуже велике і люди йшли. Я одівала так, як би обслуговувала себе. Так у мене почало працювати сарафанне радіо! Це сама крута і безкоштовна реклама!

Ви прийняли рішення – що далі ? не спішіть купляти, чи брати в оренду салон – РАНО! Підготуйте собі робоче місце де б Вас ніхто не турбував. Щоб було затишно, щоб був відключений телефон . Працюйте з радістю і не в піжамі! Ви на роботі! Повірте охайний вигляд , легкий макіяж і Вам буде працюватись набагато ефективніше. Складіть графік – в які години Ви можете працювати і відпрацьовуйте їх і трішки більше.

Ознайомтесь з виробниками весільних суконь. Перегляньте їх сайти ,зверніть увагу на фото та відео! Пам’ятайте – спочатку наречені бачать очима! Дешеві фотосесії не повисять Ваші продажі! Зверніть увагу – умови співпраці! Умови співпраці мають бути комфортними для Вас. Оберіть оптимальну кількість виробників – 3 - 5. Не обирайте занадто багато виробників. Поспілкуйтесь з менеджерами компаній. Коли Ви визначились з виробниками – перегляньте їхні колекції.

Зареєструйтеся в соціальних мережах і викладіть фото суконь, які Вам сподобались – по лайках Ви будете бачити і чітко сформуєте правильний асортимент. Як взнати потребу наречених – коли не має ще салону – дуже просто. Можна вести загальну сторінку про весілля, подавайте цінні поради і яскраві якісні фото. Якщо сторінка буде цікава – Ви дуже швидко будете знати, що саме подобається Вашим нареченим. Коли Ви знаєте потребу, що саме подобається – Вашим нареченим – тільки зараз слід вести переговори з виробниками.

Поспілкуйтесь з виробниками. Якщо є можливість – особисто. Чітко узгодьте умови співпраці, терміни виконання, чохлів , оплати, подачі фото та відео. Всі питання бажано вияснити до першого заказу. Коли Ви обрали виробників, знаєте потребу, що подобається Вашим нареченим – можна починати підшуковувати приміщення для Вашого салону!

Перед тим, як купляти чи брати в оренду приміщення, можливо приміщення уже є- треба враховувати місце розташування і буде там Ваша цільова аудиторія. Бо якщо взяти в аренду приміщення в недорогому районі і продавати сукні дорогих брендів – нічого не получиться. Має бути баланс! Це дуже важливо. Ви чітко маєте знати аватар Вашого клієнта. Хто він, вік, де ходить, що хоче? Відповідно Ваші дії мають бути спрямовані враховуючи це! Якщо Ви плануєте працювати з дорогим клієнтом – плануйте салон де ходить цей клієнт.

  1. Район.
  2. Всі Ваші подальші дії будуть спрямовані від того з яким клієнтом Ви хочете працювати і його смаків. Декор салону добре обдумайте. Дешева вивіска,  дешеве дзеркало – ці деталі вагомо удешевляюють Ваші сукні. Затишний салон, живі квіти, гарне дзеркало, обдуманий декор і гарні якісні сукні – зроблять свою справу. Де нам зручно робити покупки? В місці де нам затишно, де порекомендують, де пригостять кавою.  Де лунає приємна музика і нам раді.
  3. Створіть Ваш логотип, придумайте корпоративні кольори! Вас мають впізнавати і Ви маєте врізуватись в пам'ять! В декорі салону, на сайті, логотипі, чохлах – мають прослідковуватись Ваші кольори! Створіть свій стиль особливий і добавте запашної кави, солодощів і легкої музики і Вас, як діамант будуть рекомендувати друзям!  Створіть затишну атмосферу, підберіть свій запах, живі квіти. Приділяйте увагу деталям. Пригостити клієнта солодощами, кавою, чи водою – завжди доречно. Коли Ви створили свою затишну атмосферу – формуємо асортимент. Ви провели переговори з виробниками і готові зробити перше замовлення. В ідеалі починати працювати з 2- 3 оптовиками. Найкраще продається середній, середній плюс. Важливо мати сукні преміум класу. На фоні дорогих – сукні середнього – не такі уже дорогі – клієнту легше зробити вибір, але не дешеві і не якісні! Не має гіршого ніж продавати не якісний і дешевий товар! Я його продавати не вмію. Не беріть не якісний товар!!!! Ви зможете продати тільки ті сукні, які б придбали самі! Вам треба показати цінність клієнту! Це важливо!!! Дуже! Оптимально щоб зрозуміти, що продається і який бренд буде якісніший – оберіть по 3- 5 моделей кожного бренду! Коли Ви придбаєте сукні у трьох виробників – у Вас буде асортимент і Ви побачите, якому бренду віддадуть перевагу і в подальшій роботі звузити кількість виробників і налагодите роботу з постійними виробниками. В виборі на першому місці має бути якість – це якість корсетів, тканини, упаковки. Не беріть сукні – з дешевими фотосесіями. Що Ви продемонструєте – такі клієнти до Вас і прийдуть. Спочатку люди бачать очима!
  4. Якщо Ви уже готові придбати перші сукні, на цей період у Вас мають працювати соціальні мережі!!! Зробіть анонс суконь, які Ви хочете придбати! В мережі показуйте тільки якісні фото, це важливо! І так, у Вас уже є салон, Ви ведете соц. мережі, скажіть друзям, знайомим, що відкриваєте салон!!!! Відсилайте персональні запрошення нареченим щоденно – 10 -15- 20. Сформуйте Вашу особливу пропозицію для нареченої – де вкажіть де Ваш салон, в якому сегменті Ви працюєте, як виглядають сукні. В подальшому Ви добавите як виглядають Ваші наречені та відгуки. Вчіться працювати кожного дня. Кожного дня, Ви маєте робити певні кроки. Продумайте графік роботи. Ми працюємо за попереднім записом і ми зручний графік перетворили на фішку! Ми вказуємо – для Вашого кращого та індивідуального  обслуговування – ми працюємо за попереднім записом! Але такі кроки – ми зробили не відразу!
  5. Коли у Вас уже є салон, завезені перші сукні, Ви анонсували відкриття – продумайте які подарунки для наречених будуть на відкриття! Якщо Ви все зробили правильно – Ви почали працювати. На початку не спішіть наймати персонал, за виключенням коли салон великий! Ви маєте знати і вміти роботу бездоганно! Не знаючи роботи Ви не зможете навчити в подальшому своїх працівників. Ви маєте навчитись продавати, вникнути в ядро бізнесу!!!! Як продавати, розкажу і покажу в «Ідеальній продажі».
  6. З самого початку працюйте так, щоб Вас рекомендували, щоб не встидно було показати роботи. Продавайте, як собі і трошки більше! Просіть відгуки у задоволених клієнтів.
  7. Робіть щоб Вас побачили, не бійтесь! Є клієнти – які хочуть класні послуги і особливе ставлення!
  8. Все починається в голові – пам’ятайте – лідер буде один, максимум два! Лідери будуть робити ті ж кроки, але ще трішки більше і краще!
  9. Ніколи не здавайтесь! Чітко знайте чого Ви хочете і йдіть до цілі! Для гарного старту потрібна віра, бажання, любов до роботи і розуміння і бачення Вашого бізнесу! Пам’ятайте – не економте на якості! Ваш успіх = якісний товар + гарне обслуговування + затишна атмосфера + особлива пропозиція + любов до роботи + особливе ставлення + гарний салон! Все просто!
  10. Коли Ви почали працювати прийшла пора Вашого першого сайту. Він має бути зрозумілий. Де салон, місто, контакти, графік роботи, галерея з сукнями, діапазон цін. Коли появляться фото та відео Ваших наречених – показуйте і не забудьте про відгуки! Сайт має бути зрозумілий, адаптований під мобільний пристрій, гарно і швидко відкриватися в Ваших корпоративних кольорах і з використанням тільки якісних фото!

Всі кроки Ваші мають бути підкріплені великою вірою і любов’ю! Вірте – у Вас все получиться! Я пам’ятаю, як один чоловік мені сказав і це салон? Я дала йому візитку і сказала – Салон Анна. Я ніколи не сумнівалася і не боялася. Я вірила, любила і дуже люблю і дякую Богу, за роботу і за все, що маю. Віра, любов і бажання творять дива. Навіть велика віра, без конкретних кроків – дива не створять. Щоденна праця зроблять своє діло.

Пам’ятайте в роботі про деталі – як Ви зустрічаєте клієнтів, з яким настроєм, в якому офісі. Який на Вас одяг? Зачіска? Має значення все і навіть позитивний настрій! Не бійтесь продаж! І обов’язково після гарних продаж – балуйте себе – відпочиньте, або порадуйте гарними духами, чи сумкою! Вам сподобається відчуття – я заробила! Не взяла, попросила! Це круто! І коли Ви навчитесь продавати – просто сумка зміниться на авто, чи інше. І кожного дня проснувшись – настроюйтесь і плануйте день з позитивом, порадуйте себе кавою і смаколиком, навіть якщо Ви на дієті! Зробіть зарядку і пропишіть які справи у Вас сьогодні. Ви зрозумієте – почавши планування – Ваша ефективність виростить в рази . Я знаю – у Вас все получиться. 

Як вивести весільний салон в ТОПи

Частина перша

Частина друга

Домашнє завдання:

  • Підготувати та вислати пропозицію клієнтам.
  • Відкоригувати сайт. При відсутності створити сайт.
  • Ввести партнерські програми.
  • Відзняти проект разом з новими партнерами.
  • Придумайте свій слоган.
  • Оберіть свій стиль та корпоративні кольори.
  • Придумайте акційні пропозиції, які б зацікавили Вашого клієнта.
  • Переглянути, при відсутності ввести скрипти на телефонні дзвінки.
  • Ввести додаткові послуги (шубки, аксесуари).
  • Попросіть у задоволених клієнтів відгуки. При відсутності додайте їх на сайт.
  • Оновіть вітрини Вашого салону.
  • Добавте арома терапію та музику у Ваш салон.
  • Підготуйте маленькі подарунки Вашим клієнтам.
  1. Щоб вивести весільний салон в топи: врахуйте Ваше місто (кількість населення) в більшому буде важче. Але, незважаючи на кількість населення топів завжди 1 максимум 3!
  2. Правильна і чітка постановка цілей виведе Вас в топи.
  3. Давайте своїм клієнтам ставлення, яке не купиш.
  4. Підтримуйте чистоту Вашого салону та оновлюйте вітрини.
  5. Ідеальна продажа (вчимо наших клієнтів).
  6. Упаковуйте Ваш товар в гарні чохли з вказуванням логотипу, сайта, номера телефону. Це не тільки збереже сукню клієнтів але і дасть можливість їм дальше Вас рекламувати.
  7. Вітайте з днем народження, як потенційних, так і клієнтів які у Вас купили. Задоволений клієнт це запорука доброго «сарафанного радіо».
  8. Висилайте своїм клієнтам пропозицію. Пропозиція потенційним клієнтам дає можливість дізнатися про Вас, а пропозиція після примірки дасть можливість підштовхнути клієнтів до покупки.
  9. Полегшіть життя клієнтам, до сукні пропонуйте адаптацію по фігурі, корекцію довжини.
  10. Введіть додаткові послуги: шубки, аксесуари, фуршетні столи, жива флористика. Це збільшить продажі та розширить асортимент.
  11. Добавте в салон, офіс зручні дивани. Зробіть підбірку музики, придбайте арома свічки, підтримуйте корпоративний стиль салону.
  12. На сайт та в соціальні мережі виставляйте тільки КращіРАЩІ фото та відео матеріали.
  13. Щоб вийти в топи знімайте проекти з кращими, вводіть партнерські програми з кращими і при замовленні у двох клієнти отримують знижку. Старайтеся бути на виду. Приймайте участь у виставках та конференціях.
  14. Введіть окремий корпоративний номер та впровадьте скрипти на телефонні дзвінки.
  15. Подякуйте клієнту за купівлю.
  16. Дорогий клієнт купляє не бренд, а вирішення проблеми.
  17. Навчіться слухати.
  18. Ваш зовнішній вигляд та вашого персоналу запорука вашого успіху.
  19. Дайте своєму клієнту вибір. Три варіанти на вибір виходячи із потреби.
  20. Показуйте на прикладах. Введіть дорогий товар, послугу.
  21. Просіть, та показуйте відгуки найбільш задоволених клієнтів.
  22. Робіть маленькі подарунки.
  23. Живіть роботою і робіть на совість. Відрізняйтесь від решти. Любов і ставлення, експертність - не купиш !!! А це цінується найбільше. Дайте своєму клієнту більше ніж він очікує.

 

Скрипти телефонних дзвінків:

Доброго дня. (назва салону) менеджер ……Чим можу Вам допомогти? ( розмова ).Дякуємо за дзвінок. Гарного Вам дня.

Обирайте найкращі фото на сайт та соціальні мережі:

foto sajt

ФОТО: ТМ Armonia, TM Lanesta, TM Silviamo, TM Supernova

ЯК ВИВЕСТИ ВЕСІЛЬНИЙ САЛОН В ТОПи

 Ви працюєте і розумієте, що салонів багато, а лідер один – два. Чому? Насправді якщо розібратися то всі салони роблять одні і ті ж дії – всі закупляють сукні, продають, обслуговують клієнтів, а лідер один, ну два!

Що роблять лідери. Вони вчаться, ставлять цілі, Вони знають, що хочуть і роблять все трішки краще! Все! Але це трішки – деколи не так легко зробити. Чи це можливо – ТАК!

З чого починати – з голови. В голові Ви приймаєте рішення, що стаєте кращі! Але треба реально оцінювати свої можливості. Якщо салон в аренді і не великий за розміром – можливо для Вас кращий варіант буде добавити кращий сервіс, кращий асортимент, повикидати лишнє – і покращити Ваш результат в рази і це буде для Вас класно!

Що має значення – місце розташування, інтер’єр, бренди, персонал, сервіс. Це треба зробити класно, як для себе. Обслуговувати так, як би Ви обслужили маму! Не говорити по телефону, як заходить клієнт.

Топ, це не тільки крута вивіска і дорогі бренди, та вишуканий інтер’єр – ТОП – це репутація здобута роками! Це обслуговування. Це коли ти клієнтам даєш більше ніж очікують!

Працюючи перші роки – ми давали клієнту скільки, що зараз я би просто не встигла. Ми не тільки продавали, ми адаптовували сукню під фігуру, ми давали всі аксесуари. І крім того часто їхала особисто прасувати і одягати молоду! І це ще не все! Були закази, до яких ми включали безкоштовно на прокат норку! Навіщо я це робила! Перше – я любила і люблю свою роботу – дуже! Друге – для мене було важливо дати людині – більше ніж вона оплачує! Спілкування з Родиною нареченої! Один раз я їздила прасувати сукню з температуро і в ожеледицю. Звичайно – зараз я вже набагато рідше так обслуговую наречених. Хоча якщо молода просить, я би хотіла, щоб Ви мене одягнули і все проконтролювали – я це роблю! Без такого ставлення, без любові  до роботи – в Топи не вийти.

Якщо Ви все таки вирішили стати першим – відповідайте цьому рівню! Але не дивуйтесь – бо Ви маєте бути для наречених – і експертом і другом. Ви маєте не тільки обслужити, але і порадити гарного перукаря! Подбати про всі дрібнички. Бо в кращих салонах – важливо все! Починайте з себе – будьте зразком, як ззовні, так і всередині. Будьте лідером. Поновіть інтер’єр та асортимент, подбайте про упаковку, якщо в салоні не має функції адаптації до фігури – введіть. Якщо – це торговий центр – оновіть сучасний декор, добавте гарну музику, підберіть запах. Придбайте кавомат, подбайте про воду в спеку. Зверніть увагу, на одяг персоналу. Станьте експертом та порадником для нареченої.

НЕ забувайте про подарунок для наречених. Привітайте своїх наречених з днем народженням та шлюбом. Чому? Адже Вона купили – а знаєте,як це приємно. А як Ви думаєте – порекомендують Вас – якщо Ви класно обслужили, дали подарунок, а потім ще привітали – просто так – після весілля? ТАК!

Повикидайте лишнє з соціальних мереж – кращі демонструють ідеальну подачу! Ви будете здивовані, як подивитесь – скільки лишнього потрібно викинути. Кращі – працюють з кращими! Якщо Ви хочете бути першими – Ви не економите – Ви працюєте з найкращими. НЕ економте – дорожче вийде. Сама по собі знаю.

Знімаєте дешеве відео і все треба переробляти. Працюйте з людьми, які думають як ВИ. Я говорю – покажіть мені дорогу – подачу – людина мене не розуміє. Чому? Просто працює по іншому. Бо якщо можна дозволяти собі не брати трубку і не віддавати роботу два місяці – нічого не вийде! Якщо у нас презентація на пошті в нареченої після примірки – це не через тиждень! Просто? Я все знаю, подумаєте Ви! Згідна просто,тільки зробити не так просто такі прості речі! Не так просто деколи встати вночі і поїхати до нареченої бо Вона просить, дати знижку, а деколи просто подарувати. Або їхати за діадемою саме такою – бо обіцяла! Слово треба тримати, давати класну якість, за класну ціну, дати обслуговування, яке не купиш, бути другом. Любити роботу!

Бувають моменти, коли ми пригощаємо і п’ємо шампанське  з нареченими. Багато наречених стає нашими друзями. Ми визнаємо помилки – це дуже важливо. І коли наречена була не задоволена корсетом, при ідеальній посадці. Ми не змогли донести – що відставання тканини при  рухах – ми не впливаємо на це! Я дуже близько взяла до серця. І просто написала, якщо Ви не задоволені – ми не маємо права на заробіток і віддала кошти! Ми всі люди, і Ви маєте розуміти, що не зможете вгодити всім. Я дуже подякувала за урок! І тепер при замовленні сукні з атласу і мікадо – ми пояснюємо особливості тканини і все! Ми всі деталі обговорюємо – це збереже Ваші нерви! Робіть краще, давайте клієнтам більше, ніж Вони оплачують і Вони відплатять сторицею!

Впроваджуйте партнерські програми. У місті є спеціалісти, які працюють в дорогому сегменті (Кращі)! Старайтесь на початку домовитись про спільний проект! Ви, відеографи, фотографи, візажисти робите проект! Оплачуєте Ви! Якщо Ви звичайно зацікавлені у результаті! Один важливий момент - зразу обговорюйте всі деталі до проекту! Якщо Ви відчуваєте, що партнери Кращі, мають більше заказів - Ви оплачуєте, бо Вам вигідно показатись з ними! Платите Ви! Якщо Ви рівноцінні - тоді Ви маєте розглядати проект як реклама для всіх! Відзнімаєте класну фотосесію, яку показують на своїх сторінках всі учасники! Не може бути, щоб платив хтось один, а інші використовували! І ще одне - при звичайних зйомках уточнюйте чи має право фотограф виставляти фото, бо якщо Ви заплатили, це вже Ваші фото! І використовувати фотограф має з Вашого дозволу! Терміни також слід уточнювати ще до початку роботи! Є два види партнерства - коли люди рекомендують один одного безкоштовно! Є коли оплачують 10%, або інший %. Єдине не може один платити %, а інший безкоштовно! Все має Бути чесно, бо гра в одні ворота дуже швидко набридає! Чесність, порядність і дотримання простих правил зробить Ваш бізнес сильніший! Бо якщо Ви тратите багато сили, щоб привести нових клієнтів, набагато більше їх буде і приємніше Вам працювати якщо кожен з партнерів Вас порекомендує! При умові правильного вибору партнерів Салон дуже швидко вийде в ТОПи! Це найпростіший шлях! Але це працює коли Ви всі професіонали! Коли всі працюють чесно і працюють, як Команда!

Будьте кращими, бо Ви того варті! Все Ви можете, просто є одна тваринка – жаба, а друга лінивець – це не для Вас – Ви інші – якщо це читаєте! Значить думаєте по іншому, а значить Ваші результати також  будуть інші – КРАЩІ!  

Ідеальна продажа

Загальні питання

Теорія

Практика

 Домашнє завдання:

  • Підійдіть відповідально до роботи зі своїм сайтом, викиньте усе зайве.
  • Знайдіть свій аромат для салону (арома свічки та придбайте кавомат).
  • Подбайте про наявність води та чаю.
  • Замовте чохли з Вашим логотипом, сайтом та номером телефону.
  • Оновіть вітрини.
  • Впроваджуйте акції.
  • Привітайте з днем народження своїх клієнтів.
  • Введіть скрипти телефонних дзвінків.
  • Перегляньте усі помилки, які Ви допустили, обслуговуючи клієнта.
  • Знайдіть родзинку, яка зацікавить Вашого клієнта
  • Подякуйте клієнтам, які у Вас придбали товар та візьміть у них відгуки.
  • Оновлюйте декор та вітрини салону.
  • Поставте у салон живі квіти.
  • Вчіть своїх клієнтів (створіть блог з порадами, пишіть тексти).
  • У соціальних мережах покажіть декілька своїх фото, розкажіть про себе.

 

Презентація

Для знайомства:Доброго дня, …….. ! Дозвольте презентувати Вам Дім весільного вбрання Анна, де у двох стильних весільних салонах представлені якісні, брендові весільні сукні. Ми з радістю допоможемо порадою. Кожну сукню ми підганяємо по фігурі та упаковуємо в красиві чохли. Ми працюємо в середньому ціновому (…. - …..$), та преміум сегментах (від ……$), що дозволяє обрати найбільш прийнятний для Вас варіант! Для кращого обслуговування - ми працюємо за попереднім записом тел …….. м. …… , вул ……….. Будемо Вас раді бачити у нас в салонах. Більш детальна інформація на сайті http://www.salon-anna.com.ua та Instagram https://www.instagram.com/wedding_salon_anna Гарного дня! 

Ось декілька фото наших салонів, наших наречених та відгуки!

prezentacija znajomstvo

Обов’язково пред’являйте відгуки:

Vidgyku

Упаковуйте товар у чохли зі своїм логотипом та всією необхідною інформацією

chohlu

ПРОДАЖІ. ЗАГАЛЬНІ  ПИТАННЯ 

 Ось і настав той момент – коли Ви  відкрились. Стіни ще пахнуть свіжою фарбою. Навкруги манекени, красиві сукні і що дальше. Якщо Ви правильно зробили попередні кроки – і Ваш салон в правильному місці, з сформованим асортиментом, згідно уподобань і подали рекламу – значить Ви зустрічаєте перших клієнтів.

Подаючи рекламу не починайте з складного – почніть з Контактів з телефону, ВК, інстаграм, фейсбук   і тільки після того, як Ви анонсували Ваше відкриття в соціальних мережах та проінформували друзів, знайомих – просіть, щоб Вони дали Вашу рекламу собі на сторінку – тільки після цього кроку – оплачуйте платну рекламу, портали, сіті-лайти. Починайте з простішого! Ви здивуєтесь – наскільки це ефективно!

Якщо можете, зробіть гарне відкриття! Як це можна зробити. Запросивши гостей та наречених – Ви зможете розіграти знижку на придбання сукні. Шампанське, солодощі, жива музика – і гості це оцінять.

Після відкриття – починаються будні і Ви готові працювати з нареченими. Що потрібно! Не бійтеся продажі. Не сприймайте відмову, як особисте. Ідіть на зустріч з гарним настроєм та настроєм – малюйте в голові картину, ніби Ви уже продали – Ви бачите задоволену наречену і як Ви упаковуєте сукню! Пам’ятайте ,що в гарному стильному салоні з живими квітами і гарною музикою – в салоні де пригощають кавою – Вам набагато легше демонструвати товар! Нареченій має бути комфортно! Їй має подобатись обстановка, запах, комфорт! Якщо Ви просите присісти в м’яке крісло чи диван і лунає легка музика – Ваші шанси вже зростають до презентації.

Що дальше? А дальше потрібно – ВЗНАТИ ПОТРЕБУ! Що саме хоче наречена? І Ви питаєте? Скажіть будь ласка – якою Ви бачите Вашу весільну сукню? Не потрібно давати міряти все підряд. Спитайте – Вона скаже. Наречена говорить сукня з закритим корсетом, не дуже пишна. Щоб не повнило, і не просвічувалось кольцо.  І роблячи презентацію – Ви презентуєте 3 сукні, це в ідеалі! Забагато – буде губитись!

При презентації – віддаєте перевагу сукням з закритими корсетами і спідницях з євро сітки. І говорите – подивіться будь ласка – дана модель сукні ідеально підкреслює фігуру, вона фіксується на плечовому поясі, а ще з заду на ґудзичках. По заду сукні ми можемо по Вашому бажанні добавити шнурівку – щоб краще підкреслити фігуру . Зверніть УВАГУ – на спідницю з євро сітки – Вона ідеально лягає на бедра і не повнить їх. А спеціальна фірмова спідниця – не дасть просвічуватись Вашим кольцам! Я правильно – Вас зрозуміла – Ви бажаєте ідеально підкреслити фігуру, щоб не повнило по бедрах і не просвічувались кольца! Вона – говорить – ТАК, Ви правильно мене зрозуміли!

Хоче наречена підкреслити фігуру і обтяжку – пропонуйте – силует рибку! Але будьте обережні – завжди пам’ятайте – Ваша наречена – це лице Вашого салону! Вчіться не тільки чути наречену, але й допомогти зробити правильний вибір!

Нареченим з пишними формами – не має бути кільце до спідниці більше 3. Це №2, або №3. На пишні форми – додавайте шнурівки на корсети ! Нареченим з низьким зростом будуть добрі спідниці з кружевними полосами з талії до низу, вони подовжать силует! Чуйте наречену, що Вона хоче і пропонуйте з Вашого асортименту найбільш наближені моделі. Спочатку демонструйте, а потім говоріть ціну! Не спорте з нареченою! Не критикуйте. Краще сказати – Ви цілком праві ,але погляньте – якщо ми віддамо перевагу сукні з вертикальними полосами від талії – Вона ідеально підкреслює фігуру! Ви висока і струнка! Ви погоджуєтесь зі мною? Вона скаже так! Бо якщо зріст 150, і запропонувати сукню з полосами – вони витягнуть зріст! А це називається експертність! Щоб Вам ідеально продавати – Вам спочатку треба вивчити всі тонкощі продажі, аж потім наймати персонал. Інакше Ви не зможете показати і навчити нормально продавати.

В тренінгу по продажах – ми показали правильну презентацію на відео. Краще один раз подивитись! Пам’ятайте – що весільний салон – це щось казкове – Ви феї, а тому Ваш зовнішній вигляд має показати, що наречена прийшла в Весільний салон, а не на базар! Доглянутий вигляд і наречена Вас слухати буде по іншому і сприймати також! Основне в продажі – спочатку взнати потребу, потім презентувати, а потім озвучувати ціну! А не навпаки! Не бійтесь продаж! І з самого початку правильно вибирайте нішу! Якщо Ви любите свою роботу, з часом Ви станете експертом і доб’єтесь успіху. Без любові до роботи і віри – нічого не получиться!

 Вчіться і навчаючись знання впроваджуйте в бізнес і піднімайте чек!    

ІДЕАЛЬНА ПРОДАЖА!

Яка вона ІДЕАЛЬНА ПРОДАЖА? Коли Ви взнаєте потребу – шукайте родзинку! Що це? Уважно слухайте і слідкуйте за мімікою клієнтів. Що для них саме важливіше?

Приходить до мене пара. Я бачу, як чоловік дивиться на фігуру нареченої. У неї дуже гарна фігура. Що роблю я – я пропоную рибку з ручною вишивкою з кришталем і кажу – як вийде Ваша наречена – Вам будуть завидувати всі чоловіки в залі, наскільки гарно ця модель підкреслює бездоганну фігуру Вашої коханої! Беру! Все!

Якщо Ви зрозумієте, що найосновніше для нареченої і запропонуєте саме такий варіант! А ще говорите – Ви також можете не переживати за довжину – функція адаптації до фігури у нас є! Крім того сукні у нас у фірмових чохлах – Ви зможете легко їх зберігати і показати Вашим майбутнім дітям. Ви тільки уявіть – як Ви витягаєте з чохла сукню через 5 чи 10 років і показуєте Вашій донечці. Я думаю, їй сподобається? Правда? Так! Наречена малює картину щасливого сімейного життя і як Вона демонструє сукню дитині! І це ще не все! Для Вас у нас подарунок – ідеальне норкове болеро на весілля та фотосесію! Вам яке краще записати світлу, чи темну.  Вона скаже яку!  Це ідеальна продажа!

Два дні тому була у мене наречена – я зрозуміла що їй подобається після презентації. Вона поміряла і я спитала – будемо заказувати білий?  Чи не так?  Так, білий. Я не питала – чи Вона купляє? Я питаю – який колір? А погодження з кольором само по собі говорить що буде продажа! Фата – спочатку – я продемонструвала саму дешеву фату, а потім два дорогих варіанта! Звичайно наречена вибрала – самий дорогий. Чому? Вона не розраховувала на таку фату! А я показала – цінність і різницю!

Якщо зможете показати цінність і різницю – ціна піде на другий план! Не просто продавайте – вчіть Ваших клієнтів – ЧОМУ? Чому саме фата іспанка? Тому, що пишна фата додатково добавить об’єм! Показуйте різницю. Упаковуйте красиво Ваші сукні в чохли з Вашим логотипом, сайтом та номер телефону. Щоб клієнти могли рекомендувати  подругам. І дайте щось в подарунок, від душі просто так! 

VIP – клієнт

Домашнє завдання:

  • Визначтеся, з яким клієнтом Ви будете працювати.
  • Зробіть упаковку свого бізнесу.
  • Віднайдіть родзинку, яка зацікавить VIP – клієнта.
  • Перегляньте свої соціальні мережі (залиште тільки найкраще, віддаючи перевагу тільки професійним фото та відео).
  • Перегляньте сайт свого салону (добавте розділ «наші наречені», та відгуки найбільш задоволених клієнтів. Проконтролюйте чи чітко вказана адреса, номер телефону та електронна пошта).
  • Придумайте логотип та стиль салону.
  • Підтягніть рівень Вашого салону.
  • Оновіть декор салону.

Головне при роботі з VIP – клієнтами це уміння їх вислухати та зрозуміти їхні потреби. VIP – клієнт купує не товар, а вирішення своєї проблеми. Такий клієнт не прийде до Вас черес соціальні мережі або сарафанне радіо, VIP – клієнт прийде тільки по рекомендації від спеціалістів, які працюють з VIP – сегментом. Пам’ятайте, що важливі усі дрібниці від першого дзвінка та пропозиції до видачі товару. Для такого клієнта неприпустиме Ваше запізнення, але  він може дозволити собі дзвінок і опівночі. Вирішіть чи Ви готові до цього.

Пам’ятайте, що одного бажання працювати з VIP – клієнтами мало. Ви самі, Ваш персонал, Ваш салон, товар, обслуговування та сайт повинні відповідати високому рівню. На другому етапі Ви повинні зробити проект або почати співпрацю з колегами, які працюють виключно у VIP – сегменті. Відзнятий проект показати на сайті та соціальних мережах. Для VIP – клієнта немає неважливих деталей. Дайте клієнтам ставлення, яке не купиш.

Відео, які Ви виставляєте на сайт або соціальні мережі, повинні бути найкращі, щоб Ваш клієнт одразу зрозумів з ким він має справу.

 

Пропозиція

Після примірки: Доброго вечора! Дякуємо, що завітали на примірку в салон ….….. . Дозвольте показати Вам, як виглядає ця сукня на професійній фотосесії та відеозйомці. Надіємося наші поради були Вам корисні. Спеціально для Вас ми даруємо знижку …% на сукню та аксесуари. До зустрічі! З повагою салон ……… .

Piclja prumirku

+ відео «Ірина & Дмитро»  https://www.youtube.com/watch?v=O8a8e8y9AIM

ВІДЕО: Dream Life video production

Обов’язково вітайте своїх клієнтів з днями народження, з народженням дитини та зі святами.

Від усієї душі прийміть наші найщиріші вітання з днем народження! Ми бажаємо Вам міцного здоров'я, фінансової стабільності, гармонії у всьому, любові у всіх її проявах, мирного неба над головою. Нехай по життю Вас супроводжує удача й успіх, оточують близькі за духом люди, а кожен Ваш день сяє новими веселковими барвами!

Pruvitanja

Дотримуйтеся стилю свого салону та змінюйте декорації посезонно:

Naw stul

VIP-КЛІЄНТ

Хто він? Ми всі хочемо працювати з дорогим клієнтом. Давайте розбиратись з якими клієнтами ми працюємо і з якими клієнтами хочемо працювати.

Які клієнти до нас ідуть. Насправді до нас ідуть ті клієнти – які роботи ми показуємо, ставлення яке ми даємо, в салонах яких ми продаємо і хто нас рекомендує!

Хто він VIP-клієнт? Він хоче найкраще за найкращу ціну. В кращому салоні, з кращим ставленням і з такою ж подачею! Розумієте!

Коли я їхала на зустріч – клієнтка сказала по телефоні – у Вас ще 30 секунд. Я сказала – я встигаю! Була клієнтка – при поломі праски, ми попросили поїхати в ательє і оплатили прасування і вибачились. Вона сказала – що Ви мали це передбачити! Це не мої проблеми! Для них все важливо – Вони все пам’ятають.

Вони не прийдуть по рекламі! Як до нас ідуть такі клієнти і, що треба для цього робити. Ваш салон – має відповідати даному рівню. Все від зовнішнього вигляду салону, Вашого персоналу, кави, квітів – має значення! Це презентація – зразу, а не через дві доби. Це зустріч і проводи, це ідеальна подача, та особливе ставлення. Але знайте собі ціну! Жоден  дорогий клієнт не має Вас принижувати, або дозволяти забагато. Знайте собі ціну.

Для них важлива ЯКІСТЬ, Вони хочуть КРАЩЕ, але за гарну ціну. Вони не переплатять, але і не закажуть те, що всі! Вони розуміють, що оплачують більше ніж всі – тому вимагають більше. Не дивуйтесь нічним дзвінкам, коли Вам подзвонять, бо сумніваються в середній фаті бути, чи довгій. Вони навіть не запитають – чи можна закрити спинку, чи добавити шлейф, або забрати. Це вже на презентації – Ви маєте – демонструвати – ми добавимо рукави, чи шлейф. Чи індивідуальне пошиття!

Основні – плюси – закриваючи декілька дорогих продаж – це набагато краще ніж двадцять дешевих! Працюючи суто в дорогому сегменті – Ви працюєте з меншою кількістю, а заробляєте в рази більше. Але – відповідайте даному рівню – дайте клієнту ідеальну якість, з ідеальною подачею, а точніше сказати КРАЩОЮ! Кращий салон, гарний персонал, персональний супровід, презентація, упаковка, привітання з днем народження і т.д.

Цей клієнт – особливий! Як до нас іде дорогий клієнт? По рекомендації і роботах, які Ви демонструєте! Якщо Ви в соц. мережах демонструєте – гарні сукні, гарні наречені, гарні відгуки, гарний салон – такі клієнти і прийдуть. Якщо Вас рекомендує дорогий і кращий фотограф – людина автоматично розуміє, що він поганого не порекомендує! І Ви вже на цьому рівні. Але треба, щоб кращі Вас рекомендували. Для того треба відповідати цьому рівню, бо репутацію за гроші не купиш! Все ніби просто. А коли реальність – зняти гарне фото – гроші жмем! Там зекономив, там – і нічого не виходить.

Мало хотіти працювати – треба відповідати рівню, і розуміти другу сторону, яку приходиться платити. Такий клієнт – не питає мене – чи хочу я особисто їхати одягати  наречену! Ви маєте це розуміти, чи особисто контролювати примірки. Там важливі всі деталі! Якщо для наречених класно чохли, то для дорого клієнта має бути коробка з бантом. І попробуй забудь!

Якщо після всього Ви хочете працювати з дорогим клієнтом – а порівнюючи чеки, Вони Вас будуть радувати – тоді вперед. Упакуйте Ваш бізнес – відповідно рівню дорогого клієнта. Це все від інтер’єра, до персоналу, сайту, фотосесій. Почистіть всі мережі – викиньте все лишнє (особливо фото з дешевою подачею). Будьте самі дорогим клієнтом. Одягайтесь, як дорогий клієнт. Почистіть Ваші шафи – від старого одягу. Проведіть переговори і відзніміть чи придумайте проект з КРАЩИМИ в місті. Це може бути – акція – при замовленні відео, чи фото і придбанні сукні – знижка – 20 % у всіх! Але треба робити з САМИМИ КРАЩИМИ і ВИ маєте пропонувати КРАЩЕ! Бо кращі, на гірше не погодяться. Можливо, треба взяти витрати на себе! Ваша задача, що Ви робите і можете робити КРАЩЕ! ТІЛЬКИ ТАК! Не можна взяти гіршу якість і рекламувати. ВСЕ має бути на відповідному рівні! Працюйте з тими клієнтами, – з якими хочете працювати! Будьте кращими. Хай Ваша праця приносить ВАМ плоди і, попри працю – не забувайте жити і будьте щасливими! 

Персонал

Домашнє завдання:

  • Визначтеся, які якості Вам потрібні від працівника.
  • Проведіть свою першу співбесіду.
  • Навчіть свій персонал, покажіть на прикладах.
  • Введіть процент від продажі.
  • Введіть посадові інструкції.
  • Введіть планування на тиждень та на місяць з обов’язковим контролем місячних та піврічних звітів.
  • Дрескод на робочому місці.
  • Введіть штрафи за порушення правил та не виконання плану і навпаки привітайте працівників з днем народження. Введіть премії при гарній роботі.

Працюючи в команді не прив’язуйтеся до одного бренду, фотографа чи оператора. Віддавайте перевагу хоч двом – чотирьом партнерам. Працюйте в роботі чесно. Якщо фотограф чи оператор знімає роботу для Вашого салону і Ви її оплачуєте – робота належить Вашому салону. Якщо Ви використовуєте фото або відео ваших партнерів які вони робили для Ваших наречених в коментарях вказуйте автора робіт.

foto personal

ФОТО: Вікторія Єгупова

Зразок нашого звіту

  + Документ «звіт»

ПЕРСОНАЛ

ПЕРСОНАЛ МРІЇ – який він? Всі ми працюємо, працюємо – вже і продавати вміємо і проекти класні, і відгуки круті – але Ви розумієте – що часу ні нащо не хватає! І це супер – значить прийшов час наймати персонал. Як це зробити правильно.

 Чітко сформулюйте людям, які ідуть на співбесіду вимоги! Людина має чітко зрозуміти, що Ви від неї хочете. Ще в вимогах вказуйте – вимоги до претендента. Слухайте своє серце, якщо Ви розумієте що Вам не комфортно з людиною – не приймайте людину на роботу, це важливіше певних навиків. Напередодні узгодьте графік, що людина має робити, де харчуватися. Яка заробітна плата. Ніколи не оплачуйте тільки ставку – додайте процент! Людина має бути мотивована! Ваш персонал – має навчатися. На початках – не потрібно давати всі проекти. Ви маєте навчити і показати і чітко сформулювати, що Ви хочете. Без чітко поставленої задачі – результату не буде. Не потрібно говорити – продавай! Спочатку – навчання.

Який зовнішній вигляд Вашого персоналу, а це ж Ваше лице. Коли Ви навчили персонал, поступово Ви побачите – як це класно. Ставтесь нормально до людей – Ваші працівники – це частина сім’ї. Привітайте з Днем народження, оплатіть лікарняні. При скаргах – відпустіть людину скоріше. Люди не роботи. Звичайно має бути дисципліна, мають бути чітко поставлені задачі, бо щось робіть – уже не працює!

Як добитись ефективності. Чітко сформулюйте задачі і вкажіть терміни виконання. Введіть інструкції  на роботі. Що це означає – коли лунає дзвінок – Доброго дня! Вас вітає ….. Менеджер …. Чим можу допомогти. Після продажі – відправляється презентація на пошту  і т.д. Є правила – які мають робитись Так – і не інакше! Тоді з розумом – а не просто працюй. Введіть графік ефективності – ми відслідковуємо скільки продаж за місяць, звідки прийшли люди і так дальше. ( Вставити табличку ). В кінці місяця – Ви і Ваш персонал бачить свою зарплату, а Ви ефективність роботи! Це дуже просто і ефективно. В кінця дня, тижня, місяця – персонал пише звіт – про виконану роботу. Відповідно – не робити не можна. Бо в кінці звітного періоду – по звіті і зарплаті – все буде видно

Обов’язково введіть премії. Подякуйте за гарну роботу. Якщо Ви бачите, що бізнес росте і час збільшувати персонал. Ставте головного менеджера. І уже головний менеджер буде давати і контролювати роботу інших працівників. Ваш головний менеджер Вам відзвітує. Час від часу переглядайте заробітню плату персоналу. При гарній роботі – Вона має зростати. Ви і Ваш персонал – має знати для чого Ви працюєте – що Ви хочете донести людям. Це важливо! Цінуйте Ваших працівників, адже без Вашого персоналу – нічого не получиться!

Легко розставайтесь з людьми, які не хочуть працювати. Для ефективної роботи – Ви маєте ставити чіткі цілі, навчати персонал, по людське ставитись, переглядати зарплату – хоч би раз в рік. Якщо не оціните, те що маєте – втратите. Якщо – не має результату – не вагаючись звільняйте. Ви не дитячий садок. Уникайте негативних людей. З розумними, амбіційними Ваша компанія буде рости і розвиватися.

Тільки не забувайте – хто був поряд коли Ви йшли до успіху! Занадта гординя – тільки зашкодить. І не забувайте про фрілансерів. Коли Ви певну роботу – можете дати іншим командам. Чим це вигідно. По сайту – у нас працює дуже крута команда! Ми ставимо задачу – що потрібно і люди працюють, а Ви контролюєте результат. Якщо Вам потрібно замовити фото, відео на рекламу. Знімає і працює команда – Ви контролюєте результат і ведете переговори з однією людиною, яка за це відповідає, а не з усією командою. Це вигідно і дуже зручно.

Я дуже хочу щоб у Вас був самий крутий і класний персонал. Щоб були самі вищі зарплати в галузі – бо це означає, що Ви все робите правильно, у Вас класний продукт, Ви вмієте правильно ставити задачі і контролювати їх і Вам дуже комфортно працювати з ВАШОЮ КОМАНДОЮ! Бо кращі обирають КРАЩИХ! 

Як закрити зиму

 

Домашнє завдання:

  • Закупіть весільне хутро.
  • Придумайте проект і впровадьте його.
  • Домовтеся про співпрацю з кращими партнерами.
  • Введіть нові акції з обмеженим терміном.
  • Проведіть розпродаж старого асортименту.
  • За бажанням відкрийте відділ вечірніх суконь та карнавальних костюмів.
  • Запропонуйте партнерам з якими Ви працюєте обмін рекламою в соціальних мережах.
  • Ввести партнерські програми (при замовленні сукні, фото та відео знижка в трьох партнерів – 10%).
  • Закупіть фати та упаковку до них з вказанням логотипу, сайту та номера телефону.
  • Введіть весільні аксесуари.

Фото та відео наших наречених в шубках:

wybku

Фото та відео наших проектів

Nawi proektu

+ відео «побачення в деталях» https://www.youtube.com/watch?v=gA6nVUqK8Nk
+ відео «Сюрприз-побачення від Дому весільного вбрання АННА» https://www.youtube.com/watch?v=ooW0p2DnH2M
+ відео «Сюрприз побачення» https://www.youtube.com/watch?v=_-n9wcVRFTU

В зимовий період обираючи Нішу обирайте по сезону! Ще один Наш приклад

https://www.instagram.com/palyvni_brykety/

brykety

Якщо у Вас в салоні є фати обов’язково на сайті повинен бути зроблений розділ для них.

fatu

ФОТО: ТМ Armonia, TM Silviamo

ЯК ЗАКРИТИ ЗИМУ

Добре як є сезон, люди йдуть, а коли прийде зима? Як платити податки і ще щось заробити? Що робимо ми? НЕ давайте знижок, як Вас не просять, бо зима якраз той період коли можна дати знижку. Чому? Є багато клієнтів, які мріють стати Вашими клієнтами – зима якраз той період коли треба зробити знижку! Якщо Вони не придбали за повну вартість, якщо товар класний із знижкою Ви продасте швидше!

Робіть акції на День Валентина – так прийдеться дати знижку, чи подарунок – але виграєте на кількості, але не має втрачатись, ні якість, ні сервіс! Запропонуйте до заказу шубку – нареченій і так потрібна шубка, чи болеро – набагато швидше візьмете заказ, якщо при замовленні шубка в подарунок, але таку акцію обмежуйте в часі.

Сформуйте пакетні пропозиції – коли даєте більше, за дешевшу ціну – стандарт, люкс та преміум. Ви будете здивовані – з кількості заказів – преміуму! Але на премум – треба добре постаратись. Розширяйте асортимент – до сукні – пропонуйте фати, діадеми, гребінці. Прасування сукні, доставку.

Ми в салоні – відкрили відділ – весільного хутра – це працює СУПЕР! Але одне – потрібно взяти класне хутро, у нас іде гарно норка.

У великих містах – можна організовувати освідчення, або побачення під живу музику, особливо якщо в штаті є флорист! Дуже добре працюють семінари для наречених – Ви відправляєте запрошення – нареченим і вчите за кавою, тим самим Ви демонструєте і продаєте свої послуги! Ви вчите, як правильно підбирати сукню під фігуру - демонструючи якісну сукню і вміння творити і підкреслювати  всю красоту, приховуючи недоліки! Демонстрація має бути така, щоб Вона вже хотіла купити! Ви показуєте, як КЛАСНО робите свою РОБОТУ і все, а молоді самі захочуть у Вас купити! Бо суконь багато, а експертів мало.

А ще зимовий період коли час підготовитись до нового сезону – привести в порядок сайт, салон, оновити асортимент! А ще це час відпочити, адже якщо Ви відпочиваєте, значить Ви працюєте набагато краще і ефективніше! І це правда. Немає повноцінного відпочинку – ви згасаєте, а ще при відпочинку – Ваша голова буде генерувати нові ідеї. А ще це час вчитись писати – адже кожна наречена хоче бачити в Вас експерта – вчіться писати і вчіть Ваших наречених. Адже ми завжди швидше зробимо вибір на користь спеціаліста  – який може довести свою експертність! Також зима – це час навчання – і можливість знання впровадити в бізнес, а значить покращити його, також покращити якість ,та додати цінності = підняти ціну! А ще зима – це час  покататись на санках, порадуватись снігу, поцілуватись на морозі  і зрозуміти, що Ви щаслива людина!  

Як збільшити продажі

Збільшення продаж в першу чергу залежить:

  • Від Вашого зовнішнього вигляду та Вашого персоналу.
  • Дайте Вашому клієнту ставлення, яке не купиш.
  • Не просто продавайте, а навчайте Вашого клієнта. Будьте порадником.
  • Гарне ставлення це запорука доброго сарафанного радіо. Пам’ятайте що задоволений клієнт порекомендує Ваш салон, а не задоволений клієнт зіпсує репутацію надовго.
  • Введіть корпоративні кольори та створіть логотип.
  • Сайт повинен бути доступним для клієнта. Вкажіть на сайті адресу, пошту та номер телефону. При відсутності добавте відгуки та зорієнтуйте клієнта в цінах.
  • Дайте своєму клієнту вибір: дешевий, середній та преміум сегмент. Це дасть Вашому покупцеві чітке розуміння, який варіант покупки йому підійде. Даючи вибір в більшості клієнти обирають середній та преміум сегмент, при цьому вони розуміють різницю в ціні.
  • Впроваджуйте акції. Найдієвіші акції з вказанням терміну (наприклад акція вихідного дня -20%), коли людина розуміє, що знижка встановлена на певний проміжок часу.
  • Періодично влаштовуйте розпродаж минулорічних колекцій. Це дасть Вам можливість оновити асортимент.
  • Відповідально підійдіть до ведення своїх соціальних мереж подаючи тільки найкращу інформацію, а не всю. При відсутності сторінок в соціальних мережах створіть їх.
  • Подякуйте клієнту за покупку.
  • Вітайте своїх клієнтів з днем народження та зі святами.
  • Робіть їм маленькі подарунки.
  • В процесі роботи формуйте гарне портфоліо, яке буде говорити за Вас.
  • При відсутності відзніміть відео презентацію вашого салону.
  • Оновлюйте вітрини та декорації в салоні залежно від пори року та свят.
  • Не забувайте про упаковування товару. Обов’язково повинні бути чохли з вашим логотипом та номером телефону.
  • Впровадьте скрипти телефонних дзвінків.
  • Пропонуйте додаткові аксесуари (фати, біжутерія).
  • Візитівка – має бути зрозуміла. Що вказувати – прізвище, назва салону або компанії, номер (робочий, мобільний), адрес сайту, адрес електронної пошти, напрямок діяльності.
  • Допоможіть своїм клієнтам Вас знайти. Замовте вивіску на салон та на сайті добавте карту з вашим місцем розташування.
  • Рекламуйте Ваш бізнес (контекстна реклама, сіті-лайти, біл-борд).
  • При продажі питайте своїх клієнтів звідки вони про Вас дізналися. Таким чином Ви зрозумієте куди потрібно вкладати кошти.
  • Впровадьте товар «магніт». Це товар який буде дешевший по ціні та буде приваблювати до Вас клієнтів.
  • Обов’язково введіть декілька дорогих продуктів. В порівнянні з дорогим продуктом сукні середнього цінового діапазону є оптимальним варіантом але і будуть наречені які оберуть преміум варіант.
  • Покажіть цінність, акцентуючи на перевагах кращого продукту, але даючи можливість порівняти між дешевим та дорогим. Показати на прикладах. Тільки після демонстрації клієнт зрозуміє цінність дорогого та якісного продукту. В більшості випадків клієнти будуть віддавати перевагу середньому та дорогому продукту. Щоб збільшити чек та продажі важливо продемонструвати різницю в продукті. При демонстрації не акцентуйте увагу на слові дорого, для кожної людини поняття дорого є індивідуальним.
  • Формуйте базу ваших потенційних клієнтів. Це дасть вам можливість робити розсилки майбутнім клієнтам.
  • Ведіть свій блог. Дайте поради та розкажіть про себе.
  • Впровадьте партнерські програми. При комплексному замовленні послуг у трьох партнерів знижка у кожного – 10% (Наприклад: фото, відео та сукні).
  • Дайте клієнтам декілька способів оплати (готівка, безготівковий чи частинами).

ЯК ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ 

Працюю, працюю, а результат не змінюється. Чому? Від чого це залежить? Чому одні заробляють, а  інші не змінюють результат. Результат залежить від цілей, які ми ставимо. Відповідно наші дії будуть спрямовані в напрямку до цілі. Звичайно, якщо цілі реальні! Можливо Ви їх до кінця не розумієте як це зробити, але розумієте, що Вони реальні!  Наприклад – Ви хочете купити квартиру. Яку квартиру, де, скільки квадратів, в якому районі, скільки площа і відповідно Ваші дії будуть іти до цілі.

В Вашому салоні поміняється інтер’єр, асортимент, персонал, ставлення. Ви перейдете на більш дорогий та якісний товар. Чому? Бо на дешевому квартиру не купиш. Ви знаєте, що чеки мають зростати і тратити час на продажі з низькими чеками не має сенсу! Все! Звичайно мають значення акції і т.д. Але має ще значення чітке усвідомлення цілі і Ніші в якій Вам потрібно працювати – щоб Вам прийти до мети! Просто – як мені потрібно було оплатити машину, я розуміла – що по іншому я просто не можу! Я в голові вже на ній їздила! І це працює! Звичайно, при умові – якщо цілі підкріпленні діями! Ще раз повторюсь  про  акції та ін.. ( ВСТАВИТИ ТРЕНІНГ ) .

Працюйте і ставте високі цілі і йдіть до них! І Вам це відчуття неодмінно сподобається! Як казав мій чоловік – жінка не ваза, щоб її ставити за скло, жінка має працювати. Будучи студенткою, я злилась, а зараз дякую. Бо можу їздити на авто, купити духи коли хочу, вести будівництво, робити проекти і багато іншого!

Ви маєте працювати і піднімати планку. Бо якщо Ви будете знати, як заробляти певну суму, то ця сума вже буде для Вас зрозуміла. Потрібно ставити цілі – заробляти більше. Але не на дивані , тоді результату не буде. Має бути інструмент – бізнес – який потрібно відшліфувати! Як я ходила сьогодні до перукаря і робила стрижку. Перукар зрізає посічене волосся. Так само і Ви – аналізуєте, діагностуєте та виправляєте помилки, і тільки після того додаєте покращення – новий дизайн, декор, асортимент і все інше, а не навпаки.

Якщо Ви хочете збільшити продажі, починайте з простішого! Побачте можливості, які навколо Вас! Попросіть рекомендувати Вас Вашим друзям, щоб Вони зробили репост Вашого продукту, дальше використовуйте instagram, facebook, рекламу! Не потрібно недооцінювати соц. мережі! Ви ніколи не будете точно знати, який саме крок дасть результат, але якщо Ви його знайшли - супер! Розвивайте! Що це означає? Якщо у Вас працює instagram - розвивайте instagram! Ні - шукаємо! Але головне йти від найпростішого до складнішого, а не навпаки! І знаєте головне - якщо Вам треба збільшити продажі - Ви їх збільшите, або Вам не треба! Почула такий вислів - дуже мудрий і доречний! Постійно старайтесь покращувати свій продукт і не переставайте тестувати шляхи покращення та збільшення продаж, бо те, що працює у одного - не працює у іншого!

Будьте кращими і не погоджуйтесь на менше, адже Ви того варті! 

Рекомендована література

Рекомендована література:

 БрайанТрейсі «Психологія продаж», Іван Севостьянов «999 способів збільшення ваших продажів в інтернеті і не тільки», Джо Джирард «Як укласти будь-яку угоду», Роджер Дулі «НейроМаркетинг. Як впливати на підсвідомість споживача», Джон Кехо «Підсвідомість може все», С. Єфремов, О. Максюта «99 секретів успішного бізнесу», Джейсон Фрайд та Девід Хайнемайєр Хенссон «REWORK», Валерій Синельников «Щеплення від стресу».

У наступних тренінгах

У наступних тренінгах ми розкажемо:

  • Діагностика + лікування вашого бізнесу.
  • Помилки виробників з точки зору реалізаторів.
  • Найбільші помилки весільного бізнесу.

Гарного Вам дня! Успіху та віри у Ваших починаннях! БУДЬТЕ КРАЩИМИ!

 

 

 

 

Замовити третінг

 

 

Замовити тренінг

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Вкажіть символи, зображені на малюнку
Invalid Input